نکات جالب ترکیب سرخابی‌ها در دربی/ تساوی در ۳۰۰ سال؛ پیرترین و جوان‌ترین برای فرهاد

نکات جالب ترکیب سرخابی‌ها در دربی/ تساوی در ۳۰۰ سال؛ پیرترین و جوان‌ترین برای فرهاد
پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 - 17:28

 ترکیب اصلی سرخابی‌های پایتخت در شهرآورد شماره ۹۸ میانگینی مشابه دارد و وریا غفوری و امیرحسین حسین‌زاده به ترتیب مسن‌ترین و جوان‌ترین بازیکنان درون زمین هستند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی از ترکیب تیم‌های خود در شهرآورد ۹۸ رونمایی کردند. پرسپولیس در این مسابقه ترکیبی را روانه میدان کرده که نسبت به شهرآورد قبلی پنج تغییر دارد و فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی مانند بازی آذرماه در بین ۱۱ نفر اصلی حضور دارند.

در سوی مقابل فرهاد مجیدی تیمش را با چهار تغییر به میدان فرستاده و سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده مانند بازی قبل فیکس هستند.

در ترکیب سرخپوشان تهرانی احمد گوهری، شیرزاد تمیروف و رضا اسدی اولین دربی خود را تجربه می‌کنند و در سوی دیگر رافائل سیلوا تنها دربی‌اول آبی‌پوشان به حساب می‌آید.

در استقلال وریا غفوری با ۳۴ سال مسن‌ترین بازیکن و امیرحسین حسین‌زاده با ۲۱ سال جوان‌ترین مهره به حساب می‌آید. میانگین سنی استقلال نیز ۲۷.۲ سال است.

تیم میزبان یعنی پرسپولیس هم دقیقا میانگین سنی ۲۷.۲ سال را دارد. در مجموع سن بازیکنان هر ۲ تیم ۳۰۰ سال است. وحید امیری با ۳۳ سال مسن‌ترین مهره درون زمین یحیی است و شیرزاد تمیروف با ۲۳ سال جوان‌ترین نفر محسوب می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها