رسانه‌های صهیونیستی: اطلاعات منتشر شده از رئیس موساد جدید است

رسانه‌های صهیونیستی: اطلاعات منتشر شده از رئیس موساد جدید است
يکشنبه 29 اسفند 1400 - 04:22

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که بر خلاف ادعاهای دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اطلاعات منتشر شده از رئیس موساد توسط هکرها جدید هستند.

العالم - فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند، اطلاعاتی که یک گروه هکری از «دیوید برنیاع» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) منتشر کرده، جدید است.

در همین حال روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» نوشت که این اطلاعات با ادعای دفتر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر قدیمی بودن این اطلاعات در تناقض است.

یک گروه هکری با نام «دست‌های باز» پیش تر، فیش حقوقی رئیس موساد و مدارک مالیاتی و حقوق سال ۲۰۲۰ او را منتشر کرده بود.

این گروه هکری با انتشار پیامی در شبکه ‌های اجتماعی، ضمن انتشار فیش حقوقی رئیس موساد و مالیات حاصل از آن در سال ۲۰۲۰ نوشته بود که گویا فیش حقوق رئیس موساد روی تلفن همراه قدیمی همسرش است! آقای برنیاع مدارک جدید خود را به تلفن همراه قدیمی همسرت می‌ فرستی؟

پیش تر رسانه ها اعلام کرده بودند که پس از هک شدن گوشی همسر رئیس موساد، محتویات آن از طریق یک حساب ناشناس در اینستاگرام منتشر شده است.

هکرها اطلاعات شخصی برنیاع، خانواده و محل سکونتش را منتشر کرده بودند.

منابع امنیتی اسرائیلی گفته‌اند که حملات اخیر، گسترده‌ترین حملات سایبری به زیرساخت‌های این رژیم بوده است.

منابع مذکور اشاره کردند که در پی این حملات، بسیاری از پایگاه‌های اینترنتی دولتی از کار افتاده‌اند.

بخش امنیت سایبری رژیم صهیونیستی همچنین به از کار افتادن پایگاه اینترنتی دفتر نخست وزیری و برخی وزارتخانه‌های دیگر همچون وزارت به اصطلاح دادگستری، بهداشت و تجارت اذعان کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها