المشاط: در مقابله با توطئه‌های دشمنان یمن بی‌تفاوت نخواهیم ماند

المشاط: در مقابله با توطئه‌های دشمنان یمن بی‌تفاوت نخواهیم ماند
يکشنبه 29 اسفند 1400 - 10:50

رئیس شورای عالی حاکمیتی یمن اعلام کرد، ملت یمن تمامی توطئه‌های دشمن را از آغاز تجاوزات شکست داده و آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در توطئه‌هایی که مردم یمن را هدف قرار داده و عربستان آن را اجرا کرده، دست دارند.

العالم - یمن

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد، مذاکرات ریاض در ظاهر "صلح" نامیده می‌شود اما در باطن تجاوز بیشتر و محاصره شدیدتر است.

وی در ادامه افزود، مقدمات صلح برای کسانی که خواهان برقراری آن هستند، واضح است و مردم یمن به دروغ و فریب اعتماد نمی‌کنند. المشاط همچنین تصریح کرد، سعودی‌ها، اماراتی‌ها و منافقین خیانتکار تنها توطئه‌های آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها را اجرا می‌کنند.

این مقام یمنی ادامه داد، اقدامات ائتلاف متجاوز عربی به صورت قاطعانه واقعیت این تجاوز و چهره زشت و کریه واقعی آن را برای مردم یمن برملا کرده و سطح کینه ائتلاف عربی در اقدامات آن و تداوم محاصره علیه ملت یمن درهمه سطوح قابل مشاهده است.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن همچنین اظهار داشت: ما در قبال محاصره دست بسته و بی‌تفاوت نخواهیم ماند و به همه کسانی که محاصره و کشتار جمعی را در داخل یا از خارج انجام می‌دهند، واکنش نشان خواهیم داد.

المشاط خواستار افزایش همکاری یمنی‌ها برای مقابله با توطئه‌های دشمن شد و عنوان داشت: تاکنون این همکاری باعث به شکست کشاندن سناریوهای دشمن شده است. مردم یمن از طرح و برنامه‌های دشمن که در پشت پرده مشکلات و تحریم آنها قرار دارد، آگاه هستند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها