شبیخون کرونا به تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با کره جنوبی

شبیخون کرونا به تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با کره جنوبی
دوشنبه 1 فروردين 1401 - 11:40

کرونا چهار بازیکن موثر تیم ملی ایران را زمین گیر کرد و شوک و شبیخون بزرگی را در آستانه مصاف با کره جنوبی بر این تیم وارد کرد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

تست کرونای مهدى طارمى مهاجم موثر تیم ملی، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم، سامان قدوس، وینگر ایرانی تیم برنتفورد در لیگ جزیره مثبت شده و آنها نمی توانند به تیم ملی در حساس ترین بازی سال مقابل کره جنوبی محلق شوند.

کره‌ای‌ها همچنین اعلام کردند که تست حمید استیلی مدیر تیم ملی هم مثبت شده و او نمی‌تواند در بازی روی نیمکت بنشیند. پیش از این کریم باقری از اعضای کادر تیم ملی هم به دلیل مثبت شدن تست کرونا به سفر کره جنوبی نرفت تا این اردو کرونا‌زده‌ترین اردوی تاریخ تیم ملی باشد.

پس از اعلام اولیه ترکیب پورتو برابر بواویشتا، ناگهان صفحه توییتر پورتو از تغییر در ترکیب و حضور فابیو ویرا به‌جای طارمی خبر داد.

پیش از مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس درگیر کرونا شده بودند و در کادر تیم ملی هم کریم باقری به دلیل مثبت شدن تست کرونا از سفر به کره جنوبی باز مانده بود.

شبیخون کرونا به تیم ملی درحالی است که تیم کره جنوبی به دنبال درخشش مهاجم لژیونر شاغل در انگلیس برای ما خط و نشان کشیده است. سایت news.naver کره جنوبی نوشته، هیونگ مین با گلزنی برای تاتنهام به انتقاداتی که اخیراً از عملکرد او در این تیم شده بود، پاسخ داد و انتظارات را برای بازی با ایران بالا برد. این سایت کره ای خاطرنشان کرده، هیونگ مین در صورت ادامه این روند در مسابقات انتخابی جام جهانی، می‌تواند در حل مشکل گلزنی کره جنوبی نقش داشته باشد.

تیم ایران در اولین بازی از این مرحله در برابر سوریه هم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم را به دلیل ابتلا به این بیماری در اختیار نداشت اما در سایر مسابقات کمتر از این بابت دچار صدمه شده بود. با این حال درست در شرایطی که حساس‌ترین بازی سال پیش‌روی تیم ملی است، ایران سه مهره کلیدی خود را به این دلیل از دست داده است.

از سوی دیگر مسئله زمان و روز برگزاری مسابقه ایران کره، از دیگر مشکلات تیم ملی برابر کره است و به نظر می‌رسد تیم ملی تنها با یک جلسه تمرینی پیش از مسابقه، باید به مصاف این رقیب دیرینه برود.

پربیننده ترین خبرها