عملیات بئر السبع ... تمام ماه‌ها ماه مقاومت است

عملیات بئر السبع ... تمام ماه‌ها ماه مقاومت است
چهارشنبه 3 فروردين 1401 - 17:11

صهیونیست‌ها از بیم حملات احتمالی فلسطینیان در قدس اشغالی و کرانه باختری، از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بسیار مضطرب هستند؛ به نحوی که نیروهای صهیونیستی در هفته‌های اخیر دامنه بازداشت فلسطینیان و یا آنهایی که "درصدد انجام عملیات مسلحانه هستند" را گسترش داده‌اند.

العالم - کشکول

ترس و نگرانی رژیم اشغالگر به حدی رسیده که به ملک عبدالله، پادشاه اردن و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین متوسل شده است.

شبکه تلویزیونی "کان" اسرائیل در همین راستا، گزارش داد که ملک عبدالله به زودی وارد رام‌الله خواهد شد و با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان دیدار و با او درباره تلاش‌های برای جلوگیری از تشدید اوضاع امنیتی در ماه رمضان گفت‌وگو خواهد کرد.

به نظر می‌رسد رژیم اشغالگر ضمن اتخاذ تدابیری، ولی موضوع بسیار مهمی را نادیده گرفته است و آن عدم توجه به ابعاد شخصیت فلسطینی و شیوه تفکر او است.

اسرائیل عادت داد شخصیت یک تعداد اندک از فلسطینیانی را که با آنها تعامل دارد به عموم ملت فلسطین و شخصیت واقعی فلسطینیان تعمیم دهد.

به دلیل این ناآگاهی، فلسطینیان به اقدامات اشغالگرانه در شیخ جراح و کرانه باختری واکنشی مناسب دادند آن هم در زمان و مکانی، که در مخیلات صهیونیست‌ها نمی‌گنجید.

روز گذشته یک جوان فلسطینی طی عملیاتی قهرمانانه در بئر السبع، 4 شهرک‌نشین صهیونیست را کشت و دو نفر دیگر را مجروح کرد.

موضوع قابل توجه این است که مجری این عملیات، محمد ابو القیعان از اهالی حوره النقب است که به مدت 4 سال در زندان‌های رژیم اشغالگر بود و همین امر به خوبی نشان می‌دهد که زندان، شکنجه و سلب آزادی هرگز از عزم و اراده فلسطینیان برای مقابله با رژیم اشغالگر نمی‌کاهد بلکه سرکوب و شکنجه و جنایات اشغالگران، عزم ملت فلسطین را در مقاومت راسخ‌تر کرده است.

عملیات بئر السبع که در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شد موید این واقعیت است که مقاومت محدود به ماه مبارک رمضان نیست بلکه مقاومت نیاز به زمان و مکان ندارد.

این عملیات همچنین نشان داد که مقاومت در برابر صهیونیست‌ها محدود به غزه، قدس و کرانه باختری نیست و عرصه مقاومت سرتاسر فلسطین را شامل می‌شود مقاومتی که تا ازادسازی هر وجب از خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.

پربیننده ترین خبرها