هشدار دوباره صنعاء به ریاض درمورد ادامه تجاوز

هشدار دوباره صنعاء به ریاض درمورد ادامه تجاوز
يکشنبه 7 فروردين 1401 - 13:21

دولت صنعاء اعلام کرد به نظر می رسد ریاض به تجاوز خود به یمن پایان نخواهد داد تا اینکه به وارد کننده مشتقات نفتی تبدیل شود. 

العالم _ یمن

رئیس دفتر ریاست جمهوری یمن در صنعاء گفت به نظر می رسد حکومت سعودی از تجاوز خود به یمن دست بر نخواهد داشت تا اینکه به واردکننده مشتقات نفتی تبدیل شود!

در همین ارتباط مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن به طور یکجانبه اعلام کرد حملات موشکی و پهپادی و همه اقدامات نظامی زمینی، دریایی و هوایی ضد سعودی به مدت سه روز به حالت تعلیق در می آید.

المشاط تاکید کرد اگر سعودی به طور کامل به پایان دادن به محاصره و حملات هوایی به یمن پایبند باشد، صنعاء این آمادگی را دارد تا این تعلیق را به تعهدی همیشگی و پایدار تبدیل کند.

نیروهای یمنی روز جمعه در ادامه عملیات های موسوم به شکست محاصره یمن، ضربات درناکی به عربستان وارد آوردند و تاسیسات حیاتی این کشور از جمله تاسیسات آرامکو را در جده با موشک و پهپاد هدف قرار دادند.

سرتیپ مجیب شمسان کارشناس نظامی یمنی با اشاره به حملات نیروهای این کشور به عربستان گفت رکن اساسی که رهبران صنعاء بر آن تکیه کرده اند، ملت یمن است که عامل اصلی پیروزی محسوب می شود و موفقیت های ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز بر همین اساس به دست آمده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها