گروه‌های مقاومت فلسطینی: عملیات تل‌آویو پاسخی به فریاد دل مادران داغدیده فلسطینی است

گروه‌های مقاومت فلسطینی: عملیات تل‌آویو پاسخی به فریاد دل مادران داغدیده فلسطینی است
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 01:00

گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ضد صهیونیستی در بنی براک تل‌آویو را تبریک گفته و تاکید کردند، رژیم اشغالگر و تروریست جز زبان زور را نمی‌فهمد.

العالم-فلسطین اشغالی

عملیات استشهادی یک جوان آزاده فلسطین در منطقه بنی براک تل‌آویو که به کشته شدن پنج صهیونیست منجر شد، با استقبال گروه‌های مقاومت فلسطینی روبه‌رو شد.

عملیات‌های مقاومت پاسخ به تروریسم رژیم اشغالگر

حماس ضمن تبریک این عملیات مقاومتی علیه شهرک‌نشینان صهیونیستی گفت: همه عملیات‌های دلیرانه فرزندان ملت فلسطین در هر وجب از خاک سرزمین‌های اشغالی در راستای پاسخ طبیعی و قانونی به تروریسم رژیم اشغالگر و جرایم روز افزون آن علیه خاک، ملت و مقدسات آن است.

او افزود: ما بارها به رژیم اشغالگر درباره تبعات تشدید جرایم آن هشدار دادیم، زیرا ملت فلسطین هرگز در برابر آن دست بسته نمی‌ماند و با هر ابزاری با تروریسم آن مقابله خواهد کرد.

حماس تاکید کرد: ملت فلسطین مدافع قدس، مسجد الاقصی و همه خاک سرزمین اشغالی خود باقی خواهد ماند و با مقاومت فراگیر از آن دفاع خواهد کرد، زیرا تنها راه مهار رژیم اشغالگر تا بیرون راندن آن از خاک فلسطین است.

عملیات بنی براک پاسخ به فریاد دل مادران داغدیده است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عملیات بنی براک را تاکیدی بر اصرار فلسطینی‌ها بر این دانست که رژیم اشغالگر بهای تجاوز و تروریسم خود را بپردازد.

این جنبش افزود: رژیم اشغالگر مسئول کامل تبعات جرایم خود است و این عملیات عکس العمل طبیعی به خونریزی‌ها و کشتارهایی است که رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن مرتکب می‌شوند.

جهاد اسلامی گفت: این عملیات پاسخ به فریاد دل زنان و کودکان و پدران داغدیده‌ای است که عزیزانشان را در جرایم دشمن صهیونیستی از دست دادند در حال که زبان جامعه بین المللی در برابر این جنایات صهیونیست‌ها لال شده است.

این جنبش بر تداوم مقاومت فلسطینیان در برابر جرایم رژیم اشغالگر تاکید کرد.

شکست امنیتی دشمن صهیونیستی

کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات بنی براک آن را شکست تازه‌ای برای نظام امنیتی دشمن صهیونیستی خواند.

در بیانیه کمیته‌های مقاومت در فلسطین آمده است: این عملیات نشان می‌دهد فرزندان ملت مقاوم فلسطین از روحیه مقاومت، فداکاری و بخشش بزرگ برای پاسخ به تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی برخوردارند.

جبهه خلق هم در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات تل‌آویو پیامی سوزان بر سر دشمن و صهیونیست‌های عرب است.

رژیم اشغالگر جز زبان زور را نمی‌فهمد

جبهه دموکراتیک هم با بیان اینکه رژیم اشغالگر جز زبان زور را نمی‌فهمد، گفت: این حق ملت فلسطین است که از حقوق و خاک و مقدسات خود دفاع کند و با مقاومت به مقابله با رژیم اشغالگر برود.

یک جوان 26 ساله فلسطینی شامگاه سه شنبه در یک عملیات مقاومتی با تیراندازی به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه بنی براک در تل‌آویو دستکم پنج صهیونیست را به هلاکت رسانده و سه نفر دیگر را زخمی کرد.

پربیننده ترین خبرها