ترامپ خواستار افشاگری پوتین علیه بایدن شد

ترامپ خواستار افشاگری پوتین علیه بایدن شد
چهارشنبه 10 فروردين 1401 - 12:03

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواست تا هر آنچه را ضد جو بایدن و خانواده اش می داند، برملا کند.

العالم _ آمریکا

دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا که در اقامتگاه خود در «مار او لوگا» (Mar O Lago) در فلوریدا با شبکه خبری «جاست دِ نیوز» (JustTheNews) مصاحبه می کرد، از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواست تا هرگونه اطلاعات مخربی را که در مورد خانواده جو بایدن می داند، بر ملا کند.

ترامپ در این مصاحبه خواستار افشاگری پوتین درباره وضعیت تجارت هانتر بایدن پسر رئیس جمهور کنونی آمریکا شد، یعنی زمانی که وی در روسیه فعالیت تجاری داشته است.

پایگاه اینترنتی شبکه آمریکایی سی ان ان ضمن بازتاب این مصاحبه، درخواست ترامپ را گستاخانه نامید و با این حال نوشت: البته این حقیقت دارد که هانتر بایدن زمانی که پدرش معاون رئیس جمهور آمریکا بود، برای امور مشاوره ای در برخی کشورها مانند اوکراین و چین، مبالغ هنگفتی دریافت کرده و حتی سیستم قضایی آمریکا نیز تحقیقاتی در این مورد انجام داده است.

سی ان ان نوشت:ترامپ با اشاره به قضیه هانتر بایدن در این مصاحبه گفت: تصور می کنم پوتین پاسخ را می داند. فکر می کنم پوتین باید آن را بر ملا سازد و ما باید جواب آن را بدانیم.

شبکه جاست دِ نیوز که این مصاحبه اختصاصی را انجام داده است، در این باره نوشت: ترامپ مدعی است که سنا سال ۲۰۲۰ گزارشی را بر ملا ساخت که «یلنا باتورینا» (Yelena Baturina) الیگارش روس و همسر شهردار وقت مسکو، چند سال پیش مبلغ سه میلیون و ۵۰۰ هزار دلار به شرکتی داده بود که پسر جو بایدن آن را تاسیس کرده بود. پسر بایدن به پرسش ها پیرامون این موضوع جوابی نداده است.

ترامپ به جاست د نیوز گفت: این خانم به پسر بایدن مبلغ ۳.۵ میلیون دلار پول داده است و حالا من تصور می کنم که پوتین جواب آن را می داند و فکر می کنم که پوتین باید آن را بر ملا کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها