عملیات بنی براک .. آغاز عملیات شهادت طلبانه با طعم آزادی 

عملیات بنی براک .. آغاز عملیات شهادت طلبانه با طعم آزادی 
پنج‌شنبه 11 فروردين 1401 - 13:13

عملیات شهادت طلبانه بنی براک که توسط ضیاء حمارشه آزاده قهرمان فلسطینی انجام شد، سومین عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین است که هدفشان آزادسازی سرزمین و کشور خود از حضور اشغالگران صهیونیست است.

العالم کشکول

تردیدی نیست که این عملیات پاسخی واقعی به جنایات دشمن و نشست توطئه ‌آمیز نقب در جنوب فلسطین اشغالی است که با حضور وزرای عرب، مقامات آمریکایی و صهیونیستی برگزار شد.

این عملیات و عملیات‌های پیشین پاسخی قاطع به تمام دیدارها و سیاست‌های عادی سازی رژیم‌های سازشکار عرب است که در برابر رژیم غاصب سرزمین اسراء و معراج ذلیلانه تسلیم شده اند.

ناتوی عربی خیالی

این عملیات شهادت طلبانه همزمان با تحرکات صهیونیستی-عربی انجام شد که اقدام به عادی سازی کرده اند تا آرزوی رژیم صهیونیستی در زمینه ایجاد اسرائیل بزرگ تحقق یابد، آنهم با کمک حکام امارات، بحرین، مصر و مغرب و با حمایت مستقیم آمریکا برای تأسیس آنچه که آن را ناتوی عربی نامیده اند.

ناتوی عربی ادعایی شامل کشورهای مزبور و کشورهایی است که آویو کوخافی رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در سخنرانی اش در کنفرانس مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم در 27 ژانویه 2021 نامشان را بیان کرد.

وی گفته بود که برای مقابله با محور شیعی شامل ایران، عراق، لبنان و سوریه، یک اتحاد قوی منطقه ‌ای ایجاد می شود که از یونان شروع می شود و تا اردن، قبرس، مصر و کشورهای حاشیه خلیج فارس امتداد دارد و اسرائیل نیز بخشی از آن است.

عملیات بنی براک دیگر بار شجاعت رزمندگان فلسطینی و ترس دشمن صهیونیستی را ثابت کرد به این دلیل که حمارشه به آرامی از خودرویی اسرائیلی پیاده شد و با تفنگ ام 16 با شلیک 12 گلوله 5 اسرائیلی را کشت که به گفته رسانه های صهیونیستی نشانه مهارتش در تیراندازی است.

ترس هزاران نظامی صهیونیست از رزمنده فلسطینی

این عملیات به قدری دشمن را به وحشت افکند که یعکوف کوبی شبتای بازرس پلیس رژیم صهیونیستی به این نیرو اعلام آماده باش داد و هزاران نیرو برای استقرار در مناطق مختلف فراخوانده شدند.

اما هیچیک از این اقدامات فایده ای ندارد چرا که آنچه بر اساس اشتباه بنا شده اشتباه است و موجودیت رژیم صهیونیستی از اساس اشتباه است و نسل های جدید صهیونیست همان اشتباه مرگبار اجدادشان را مرتکب می شوند که به غرب برای ایجاد وطن در سرزمینی دل خوش کردند که اصلا متعلق به آنان نیست و همین ایده آنان را نابود خواهد نمود.

پربیننده ترین خبرها