انتشار جزئیات ناکامی اشغالگران در بازداشت اعضای تیپ «جنین»

انتشار جزئیات ناکامی اشغالگران در بازداشت اعضای تیپ «جنین»
جمعه 12 فروردين 1401 - 14:36

گردان های القدس جزئیات ناکامی اشغالگران را در بازداشت اعضای تیپ جنین منتشر کرد.

العالم _ فلسطین

گردان های القدس در بیانیه ای اعلام کرد: نظامیان اشغالگر صهیونیستی بامداد روز پنجشنبه در اقدامی تنش زا، از همه طرف به اردوگاه جنین هجوم بردند.

در همین حال ده ها خودروی زرهی صهیونیست ها در تلاشی بیهوده تلاش کردند با محاصره شماری از خانه های فلسطینیان ساکن اردوگاه، برخی از مجاهدان را بازداشت کنند هرچند با مقاومت روبرو شدند و مجاهدان القدس عملیات بزدلانه صهیونیست ها را به شکست کشاندند.

در ادامه بیانیه آمده است: بیداری مجاهدان تیپ جنین وابسته به گردان های القدس، از این عملیات بزدلانه پرده برداشت و در پی آن درگیری های شدیدی بین مجاهدان گردان های القدس با نظامیان صهیونیست در چند محور رخ داد که به زخمی شدن یک نظامی صهیونیست از نیروهای «الدفدوفان» منجر شد.

گردان های القدس با گرامی داشت یاد دو مجاهد شهید یکی سند ابو عطیه از فرزندان اردوگاه جنین و دیگری یزید السعدی از فرزندان شهر جنین تاکید کرد خون شهیدان، گروه های مختلف ملت فلسطین را در برابر دشمن اشغالگر با یکدیگر متحد می کند تا به هدف اصلی و واحد خود که همانا آزادی سرزمین فلسطین است، دست یابند.

گردان های القدس همچنین از شهید قهرمان نضال جعافره از شهر الخلیل که در جنوب بیت لحم با چاقو به صهیونیست ها حمله کرد و به شهادت رسید، تجلیل کرد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها