تظاهرات ضدآمریکایی در پاکستان

تظاهرات ضدآمریکایی در پاکستان
جمعه 12 فروردين 1401 - 16:43

فعالان سیاسی و مذهبی پاکستان در اعتراض به مداخله آمریکا در امور داخلی و تهدید استقلال و حاکمیت کشورشان، با برپایی تظاهرات سیاست تهدید و دیکته‌ واشنگتن را محکوم کردند.

العالم _ پاکستان

راهپیمایی ضدآمریکایی فعالان پاکستانی به فراخوان حزب "مجلس وحدت مسلمین" پاکستان پس از اقامه نماز جمعه در شهر اسلام‌آباد برگزار شد.

معترضان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر شیطان بزرگ»، دخالت واشنگتن در امور داخلی پاکستان و همچنین تهدید استقلال و سیاست خارجی کشورشان را محکوم کردند.

برخی از شخصیت‌های پاکستانی در سخنانی در جمع معترضان، بر انسجام و یکدلی مردم در دفاع از استقلال و حاکمیت کشورشان و قیام علیه دخالت قدرت‌های استکباری از جمله آمریکا تاکید کردند.

آنان اعلام کردند که مردم مسلمان پاکستان هرگز زیر بار دیکته و سیاست زور شیطان بزرگ، آمریکا نمی‌روند و از دولت اسلام‌آباد انتظار دارند که ضمن برخورد صریح با مداخله کنندگان در امور داخلی کشورشان، با توطئه‌های خارجی مقابله کند.

فعالان سیاسی پاکستان در این تجمع اعتراضی، سیاست‌های آمریکا را در قبال جهان اسلام از جمله ایجاد هرج و مرج در منطقه، همدستی با رژیم صهیونیستی و تجاوز به یمن به شدت محکوم کردند.

معترضان پاکستانی با به آتش کشیدن پرچم آمریکا، خشم خود را از سیاست‌های تهدیدآمیز واشنگتن و مداخله در امور داخلی کشورشان ابراز کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها