تیراندازی به دستکم 13 نفر در «ساکرامنتو» کالیفرنیا

يکشنبه 14 فروردين 1401 - 16:50

پلیس شهر «ساکرامنتو» کالیفرنیا از تیراندازی کور در مرکز این شهر و احتمال چند کشته و زخمی خبر داد.

العالم - امریکا

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتد پرس» گزارش داد پلیس شهر «ساکرامنتو» مرکز ایالت کالیفرنیا اعلام کرد تیراندازی بامدادی امروز (یکشنبه به وقت محلی) در مرکز این شهر، چند قربانی بجا گذاشته که وضعیت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

طبق این گزارش، ویدئوی منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد که مردم در خیابان در حال دویدن هستند و صدای تیراندازی در پس‌زمینه شنیده می‌شود. پلیس جزئیات کمی در مورد حادثه ارائه کرد اما در توییتی گفت که نیروهایش به صورت گسترده به حضور در صحنه ادامه خواهند داد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» هم به نقل از پلیس ساکرامنتو گزارش داد که دست‌کم ۱۳ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و بر اساس گزارش‌های اولیه که هنوز تایید نشده، چهار نفر در محل حادثه جان باختند. گزارش ها حاکی از آن است که مردی سوار بر خودرو به سمت جمعیت در نزدیکی رستوران «ال سانتو» تیراندازی و ۵۰ گلوله شلیک کرد و سپس از محل متواری شد.

طبق گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اداره پلیس ساکرامنتو اشاره‌ای نکرد که آیا مظنون دستگیر شده یا خیر، اما از مردم خواست از منطقه دوری کنند و افزود ماموران پلیس در حال تیراندازی هستند.
این خبر در صورت گزارش جزئیات دقیق‌تر تعداد قربانیان (کشته‌ها و زخمی‌ها) و انگیزه تیراندازی و سرنوشت عامل یا عاملان بروزرسانی خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها