سخنگوی حماس: پیروزی ملت فلسطین قطعی است

شنبه 20 فروردين 1401 - 13:52

سخنگوی جنبش حماس گفت یقین به پیروزی که پدر رعد حازم از آن سخن گفت، همان یقین ملت فلسطین به پیروزی است.

العالم _ فلسطین

محمد حمادی سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی در گفتگو با شبکه العالم تاکید کرد: یقین به پیروزی که پدر رعد حازم مجری عملیات شهادت طلبانه تل آویو از آن سخن گفت، همان یقین ملت فلسطین به نزدیک بودن پیروزی است.

سخنگوی حماس افزود: ملت فلسطین پس از سال ها سرخوردگی، آوارگی و تلاش های صهیونیست ها برای به بند کشیدن آنها، هم اکنون وعده آزادی می دهد.

محمد حمادی تصریح کرد: تحولات اخیر نشان دهنده اراده قطعی ملت فلسطین برای پیروزی بر همه تلاش های رژیم اشغالگر است، رژیمی که از همه کمک های نظامی، تسلیحاتی و سیاسی آمریکا، اتحادیه اروپا و کشورهای سازشکار منطقه برخوردار است.

سخنگوی حماس در قدس تاکید کرد: هیچ کدام از این کمک ها دردی از رژیم اشغالگر دوا نمی کند زیرا ملت فلسطین پیروز است و سجده شکر پدر شهید رعد حازم در مسجد الاقصی نشان دهنده پیروزی فلسطینیان است.

عملیات مقاومتی استشهادی طی پنجشنبه شب گذشته (18 فروردین ماه ) در قلب تل آویو در خیابان «دزنگوف»، یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های این شهر، به کشته شدن سه شهرک نشین و زخمی شدن 11 نفر منجر شد و موجی از وحشت را در سرزمین های اشغالی برانگیخت.

عامل این عملیات که یک جوان فلسطینی ۲۹‌ساله به نام «رعد فتحی حازم» از اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری بود، صبح جمعه پس از چند ساعت تعقیب و گریز، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. این چهارمین عملیات شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی در حدود یک هفته گذشته بوده است.

پربیننده ترین خبرها