شهادت یک دختر فلسطینی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در الخلیل

شهادت یک دختر فلسطینی و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در الخلیل
يکشنبه 21 فروردين 1401 - 20:48

منابع فلسطینی گزارش داد که یک دختر جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی حرم ابراهیمی به شهادت رسید.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع خبری از درگیری بین غیر نظامیان فلسطینی با نظامیان اشغالگر قدس در نزدیکی حرم ابراهیمی واقع در الخلیل خبر می‌دهند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، یک دختر جوان فلسطینی شامگاه امروز یکشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدیکی حرم ابراهیمی به شهادت رسید.

1

رسانه‌های صهیونیست نیز ادعا کردند که این دختر فلسطینی، با چاقو، یک افسر گارد مرزی رژیم صهیونیستی را زخمی کرده است.

منابع خبری فلسطینی نیز این فیلم را از استقرار گسترده نظامیان صهیونیست در خیابان الشهداء واقع در الخلیل منتشر کردند:

111

وزارت بهداشت فلسطین هم بعد از ظهر امروز اعلام کرد که یک زن فلسطینی به نام «غادة ابراهیم علی العریدی» از بیت لحم، در نتیجه جراحت ناشی از اصابت گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در روستای حوسان واقع در غرب بیت لحم به شهادت رسید.

غادة ابراهیم ۴۷ ساله که مادر شش کودک بود، در منطقه المطینه واقع در ورودی شرقی روستای حوسان هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی اقدام نظامیان صهیونیست مبنی بر به شهادت رساندن این بانوی فلسطینی را محکوم و تأکید کرد که رژیم اشغالگر و سران جنایتکار آن مسئول کامل پیآمدهای این جنایت هستند و مبارزان فلسطینی و قهرمانان آن نیز هرگز در برابر این جنایت سکوت نخواهند کرد.

این جنبش تأکید کرد که رژیم صهیونیستی با استمرار تجاوزات خود و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی و به ویژه زنان ثابت کرد که فاقد کمترین معیارهای انسانی و اخلاقی است.

جهاد اسلامی همچنین در بیانیه خود بر ضرورت وحدت ملت فلسطین و ضرورت مقابله با رژیم اشغالگر تأکید کرد و افزود که سکوت بین‌المللی و منطقه‌ای در برابر این جنایت وحشیانه، به منزله حمایتی آشکار و تشویق نیروهای تروریستی صهیونیستی برای هدف قرار دادن غیرنظامیان است.

پربیننده ترین خبرها