جهاد اسلامی: مقاومت در آستانه جنگ با رژیم صهیونیستی است

جهاد اسلامی: مقاومت در آستانه جنگ با رژیم صهیونیستی است
دوشنبه 22 فروردين 1401 - 12:57

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که مقاومت به هر قیمتی درمقابل جرائم صهیونیست‌ها در شهر «جنین» می ایستد.

العالم - فلسطین اشغالی
بنابر گزارش پایگاه خبری «روسیا الیوم»، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی خاطرنشان کرد: «مقاومت در آستانه یک جنگ با دشمن در ماه رمضان است».

النخاله تاکید کرد: «تصمیمات غزه برای مواجهه و پاسخ به جرائم صهیونیست‌ها به نیروهای مقاومت واگذار شده و آن‌ها هیچ‌گاه اهالی شهرهای جنین و قدس و کل فلسطین را ناامید نمی‌کنند».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: «به هر قیمتی اجازه نخواهیم داد که تجاوزات اسرائیل در شهر جنین تداوم یابد؛ اسرائیلی‌ها باید بفهمند که ما برای دخالت و حمایت از ملت‌مان در نوار غربی و قدس دست‌بسته نیستیم».

النخاله ضمن اشاره به اینکه هم‌اکنون منطقه جنین مورد توجه ویژه نیروهای «سرایاالقدس» و «کتائب الأقصى» است، خاطرنشان کرد: «امکانات مقاومت محدود است؛ اما پیامذهای بزرگی برای رژیم صهیونیستی خواهند ساخت».

وی تاکید کرد: «عملیات قهرمانه اخیر شجاعت و قدرت فرد فلسطینی در مواجهه با رژیم اشغالگر را ثابت کرد. هر آنچه تحت عنوان عملیات‌های [مقاومتی] در سرزمین فلسطین روی می‌دهد، واکنش به اقدامات صهیونیست‌ها نیست بلکه وظیفه هر فلسطینی است».

پیش از این دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، تأکید کرده بود که هر لحظه باید منتظر درگیری فراگیر بین مردم فلسطین و صهیونیست‌ها بود.

پربیننده ترین خبرها