حماس: آماده 6 ماه نبرد متوالی با دشمن صهیونیست هستیم

حماس: آماده 6 ماه نبرد متوالی با دشمن صهیونیست هستیم
سه شنبه 23 فروردين 1401 - 03:25

یک مقام حماس گفت که مقاومت در خصوص هرگونه تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی و همچنین اردوگاه جنین پیام هشدار خود را به میانجی مصری ابلاغ کرده است.

العالم-فلسطین اشغالی

«زاهر جبارین» عضو دفتر سیاسی حماس با تاکید بر وحدت گروه‌های مقاومت جنین در مقابله با رژیم صهیونیستی گفت: حماس در سطوح بالای رهبری این جنبش در حال پیگیری اوضاع در جنین است و هر گونه تحرکی از سوی دشمن را زیر نظر دارد.

او همچنین با اشاره به برنامه صهیونیست‌ها برای یورش به مسجد الاقصی در پانزدهم ماه مبارک رمضان گفت: این خطرناک‌ترین کاری است که دشمن صهیونیستی می‌تواند مرتکب شود.

جبارین تصریح کرد: ما نیرو و تجهیزات خود را برای مقابله با دشمن آماده کرده‌ایم و آن قدر توان داریم که شش ماه متوالی نبرد کنیم. ما بیش از هفت دهه است که این نبرد را به راه انداخته‌ایم؛ زیرا رژیم اشغالگر مردم ما و دلاورمردان ما و اسرای ما را زندانی کرده و در همه شهرهای کرانه باختری و سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ و نوار غزه هموطنان ما را به قتل می‌رساند و هر جنایت ممکنی را مرتکب می‌شود.

این مسئول حماس گفت: ما در بالاترین سطح رهبری گروه‌های مقاومت و در اتاق عملیات مشترک، پیگیر اوضاع کنونی در سرزمین‌های فلسطینی هستیم .

او درباره اوضاع وخیم اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی نیز گفت: پنج هزار اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر به سر می‌برند که برخی از آنها ۴۸ سال است که در حبس هستند. هم اکنون ۵۰۰ اسیر فلسطینی بی هیچ گناه و تفهیم اتهامی در بازداشت اداری هستند. بیش از ۲۰ اسیر هم دچار بیماری سرطان هستند و در زندان با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

جبارین گفت: رژیم اشغالگر بهای رفتار خود با اسرا را خواهد دید و ما روز به روز و شب به شب پیگیر پرونده اسرا هستیم.

پربیننده ترین خبرها