وقتی"سوسن" المصری پرده از گزینه "نظامی اسرائیل" علیه تاسیسات هسته ای ایران برمی دارد!

وقتی
چهارشنبه 24 فروردين 1401 - 13:17

"اگر تا قبل از پایان مارس اسرائیل، تأسیسات هسته ای ایران را در هم نکوبد من اسمم را عوض می کنم؛ می گذارم سوسن". این جمله یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه قدس غربی به نام "مایر المصری" است که هر از گاهی به عنوان مهمان در شبکه های ماهواره ای عربی ظاهر می شود و به عنوان تحلیلگر سیاسی نظریه های خود را بیان می کند. او سه ماه پیش با این جمله تلاش کرد دنبال کننده خود در تویتر را به چالش بکشد.

العالم - کشکول

اکنون مارس به پایان رسیده و پیش گویی او محقق نشده است و این بدان معناست که او باید تغییر جنسیت داده و اسمش را بگذارد سوسن. حالا ما پیش بینی می کنیم که این بار که بخواهد در شبکه های ماهواره ای عربی ظاهر شود و تحلیل های سیاسی دقیق خود را القا کند، به شکل سوسن یا حداقل به اسم "سوسن المصری" ظاهر شود و حداقل در این یک مورد به دنبال کننده های خود احترام بگذارد و به قولش عمل کند.

گاف "سوسو" المصری در واقع انعکاسی از گاف رژیم صهیونیستی و گاف "ارتش شکست ناپذیر"ی است که پیش از این هر طور که می خواست در منطقه جولان می داد و کسی جلودارش نبود و خود را به عنوان "تقدیر" بر ملت های منطقه تحمیل کرده بود.

اکنون به نظر می رسد که "سوسو" المصری هنوز هم در دوره ای به سر می برد که رژیمش فرودگاه های کشورهای عربی را با خاک یکسان کرده و قدس و سینا و جولان و بیروت و جنوب لبنان را اشغال کرده بود؛ یعنی همان زمانی که "اسرائیل" تهدیدهایش را بدون تأخیر عملی می کرد.

سوسو بدون اینکه بداند و بخواهد، رژیمش را رسوا کرد. او برای تخریب تأسیسات هسته ای ایران، تاریخ تعیین کرد. رژیم صهیونیستی در طول تاریخ شوم خود جنایات و فجایع بی شماری را مرتکب شده بدون اینکه نگران بازخواست یا تهدید متقابل باشد. امروز وقتی که سوسو برای تهدیدهای این رژیم زمان تعیین می کند معنایش این است که رژیمش تبدیل به سگی ترسو شده است که کاری جز زوزه کشیدن نمی داند.

برای اینکه در حق سوسن المصری خیلی بی انصافی نکرده باشیم باید بگوییم که این گزافه گویی ها به او منحصر نمی شود زیرا همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و تحلیل گران سیاسی و حتی سران این رژیم دچار این گزافه گویی ها شده اند چون تنها کاری که در قبال ایران و محور مقاومت می توانند انجام دهند، همین است و بس.

پربیننده ترین خبرها