تاکید یکی از رهبران حماس بر مقابله با اشغالگری

تاکید یکی از رهبران حماس بر مقابله با اشغالگری
پنج‌شنبه 25 فروردين 1401 - 10:52

یکی از رهبران جنبش حماس در فلسطین گفت تقدیم شهید در سلواد دلیل محکمی بر اصرار مردم فلسطین بر مقابله با اشغالگری است.

العالم _ فلسطین

«جهاد طاها» سخنگوی جنبش جماس تاکید کرد: به شهادت رسیدن جوانان فلسطینی در سلواد در رام الله در کرانه باختری به معنای پایداری و اصرار ملت فلسطین و مقاومت آن در ادامه دادن به رویارویی با حمله تجاوزکارانه دشمن صهیونیست به مردم ما در شهرها و روستاهای کرانه باختری است.

جهاد طاها افزود: حملات دشمن اشغالگر بدون شک در برابر پایداری و عزم قهرمانانه ملت ما شکست خواهد خورد.

وی تاکید کرد: ملت ما اتحاد و قدرت خود را در میدان مبارزه به اثبات رسانده و تاکید کرده است که در سرزمین خود ریشه دارد و در آن می ماند هرچند در این راه نیاز به تقدیم قربانی باشد. ملت ما این را حق خود می داند که تا گرفتن آزادی خود و آزادی کامل سرزمین خود، در برابر اشغالگر مقاومت کند.

این رهبر جنبش حماس از گروه های مختلف سیاسی و مردمی فلسطینی و از همه ملت فلسطین خواست به یاری ساکنان سلواد بشتابند و قیام مردمی کاملی را در برابر دشمن اشغالگر رقم بزنند، دشمن اشغالگری که وحشیگری و درنده خویی آن از حد تصور فراتر رفته است.

گفتنی است در درگیریهای غروب چهارشنبه در کرانه باختری سه فلسیطنی از جمله یک نوجوان به شهادت رسدند. در این میان شهرک سلواد در رام الله صحنه رویارویی شدید با نظامیان اشغالگری بود که یکی از خانه ها را محاصره کرده بودند. در این رویارویی یک فلسطینی شهید شد و 11 فلسطینی دیگر زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها