آماده باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی

آماده باش کامل ارتش رژیم صهیونیستی
يکشنبه 28 فروردين 1401 - 19:21

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه ارتش این رژیم در حال تقویت موضع نیروهای خود در کرانه باختری و قدس است، گفت: ارتش در حالت آماده باش کامل در تمامی مناطق از جمله در مرز نوار غزه و لبنان قرار دارد.

العالم _ فلسطین اشغالی

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت مواضع ارتش این رژیم در نواحی مرزی با کرانه باختری و نیز قدس تقویت شده است.

وزیر جنگ اسرائیل افزود: دو حصار امنیتی جدید یکی در شمال و دیگری در جنوب ساخته خواهد شد و ارتش وضعیت موجود در قدس را بدون هیچ تغییری در مواضع، حفظ خواهد کرد.

گانتس گفت که اسرائیل تمام تلاش خود را برای تفکیک شهروندان فلسطینی از به گفته وی عاملان "تروریسم" به کار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار کارگر فلسطینی از غزه در اسرائیل مشغول به کار هستند و در صورت تداوم آرامش، این تعداد احتمالا در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت، زیرا تسهیلات ملموسی در اختیار ساکنان غزه به شرط تداوم آرامش قرار خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با این ادعا که اوضاع غزه اکنون متشنج نیست، افزود: میانجیگرها به ما گفته‌اند که حماس تمایلی برای افزایش تنش‌ها ندارد و در صورت تداوم آرامش و دوری از تشنج و تنش، می‌توانیم تعداد کارگران غزه‌ شاغل در اسرائیل را افزایش دهیم.

این در حالی است که جنبش اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که آغاز حملات مجدد به مسجد الاقصی نیات واقعی رژیم اشغالگر را نمایان می‌کند و این اقدامات همانند ریختن بنزین روی آتش است.

حماس بر تعهد خود در حمایت و حفاظت از مسجدالاقصی تاکید کرد.

حماس اسرائیل را مسئول هر گونه تشدید تنش‌ها و درگیری‌ها دانست و هشدار داد که این اقدامات بسیار تحریک‌آمیز است و تداوم این اقدامات، انفجار اوضاع را در پی خواهد داشت.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز گفت: به همه طرف‌هایی که با ما تماس گرفته‌اند، اطمینان داده‌ایم که مسجدالاقصی فقط مسجد ما فلسطینان است و یهودیان مطلقاً حقی در آن ندارند و این مکان مقدس حق فلسطینیان است و در این باره حماس هیچ‌گونه مماشات و انعطافی را نمی پذیرد.

وی افزود: مردم ما از خود و سرزمینشان دفاع می‌کنند و ادامه مقاومت حق طبیعی آنهاست.

هنیه قدس را کانون و کعبه مقاومت فلسطینی‌ها دانست و تاکید کرد: گذشت زمان هیچ ‌اهمیتی در مقاومت ما ندارد و خللی به آن وارد نمی‌سازد.

پربیننده ترین خبرها