نقشه رژیم صهیونیستی برای تصاحب مسجد الاقصی + فیلم

نقشه رژیم صهیونیستی برای تصاحب مسجد الاقصی + فیلم
سه شنبه 30 فروردين 1401 - 14:55

ولید محمدعلی، هماهنگ کننده شبکه مطالعاتی و رسانه ای "قادرون معا" گفت: قطعنامه های صادر شده در سازمان ملل تأکید می کند که مسجد الاقصی از لحاظ دینی، فقط مختص مسلمانان است؛ در حالی که چنین قطعنامه ای در مورد مسجد حضرت ابراهیم وجود ندارد و صهیونیست ها می خواهند این حریم شکسته شود.

العالم - فلسطین

هماهنگ کننده شبکه "قادرون معا" در گفتگو با شبکه العالم به تقسیم بندی مکانی و زمانی، و جلوگیری از پخش اذان در شهر "الخلیل" به بهانه عدم ایجاد مزاحمت برای شهرک نشینان صهیونیست اشاره کرد و اظهار داشت: در حقیقت، امروز از پخش اذان در الخلیل جلوگیری می کنند، فردا اذان در مسجد الاقصی ممنوع می شود.

ولید محمدعلی تاکید کرد: نقشه صهیونیست‌ها این است که با تحمیل زمان جعلی برای عبادت یهودیان، این قضیه را عادی سازی کنند که زمانی را به عبادت یهودیان و زمانی دیگر را به عبادت مسلمانان و پخش اذان اختصاص دهند، اما در صورت ادامه مقاومت، نقشه آنها شکست خواهد خورد.

این کارشناس تاکید کرد که قربانی کردن جزء اعمال دین یهود و اعتقادات آنها نیست، بلکه بخش از "صهیونیسم دینی" است و برای رسیدن به این هدف می خواهند چنین آدابی را جزء دین یهود معرفی کنند. اول تسلط نظامی اشغالگران بر مسجد الاقصی را تحمیل کردند، در ادامه تسلط دینی را تحمیل خواهند کرد، حتی اگر در ابتدای کار، اداره دینی مسجد الاقصی، بین یهودیان و مسلمانان مشترک باشد.

پربیننده ترین خبرها