تظاهرات هزاران نفر از مردم مغرب در حمایت از مسجد الاقصی

تظاهرات هزاران نفر از مردم مغرب در حمایت از مسجد الاقصی
شنبه 3 ارديبهشت 1401 - 13:02

هزاران نفر از مردم مغرب با شرکت در تظاهرات خشم، در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجد مبارک الاقصی و در مخالفت با عادی سازی روابط با این رژیم شعار دادند.

العالم _ مغرب

دفتر مرکزی هیئت موسوم به «هیئت مغربی برای یاری رساندن به آرمان های امت اسلامی» اعلام کرد بیش از 40 تظاهرات در بیش از 27 شهر مغرب برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین، پس از برگزاری نماز جمعه و نماز تراویح برگزار شد.

این دفتر افزود شرکت کنندگان در این تظاهرات ها در شعارهای خود بر دلدادگی خود به مسجد الاقصی و مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر شعار دادند، رژیمی که حرمت ماه رمضان و حرمت مسجد الاقصی را نگه نمی دارد و به ساکنان فلسطینی قدس اشغالی تعدی می کند.

دفتر هیئت مغربی برای یاری رساندن به آرمان های امت اسلامی، از ملت مغرب برای پاسخ مثبت به فراخوان این دفتر و مشارکت گسترده در تظاهرات جمعه خشم قدردانی کرد و به ملت فلسطین درود فرستاد که در دفاع از مقدسات امت اسلامی، در خط رویارویی با رژیم اشغالگر ایستاده است.

در همین حال رافينا شامداسانی، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد در کنفرانسی خبری در ژنو گفت اقدامات خشونت بار نیروهای امنیتی صهیونیست ضد فلسطینیان از 15 تا 17 ماه آوریل اطراف مسجد الاقصی، به زخمی شدن 180 نفر منجر شده است که 27 نفر آنان کودک هستند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها