طرح مقتدی الصدر برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی

طرح مقتدی الصدر برای مقابله با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی
شنبه 3 ارديبهشت 1401 - 21:41

رهبر جریان صدر گفت که برای مقابله مسئله عادی‌سازی روابط و مطامع رژیم صهیونیستی برای تسلط بر عراق، وارد گود انتخابات شده است.

العالم - عراق

مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق امروز شنبه گفت که این جریان به خاطر مقابله با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی در انتخابات پارلمانی شرکت کرده است.

صدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت، از مهمترین عواملی که باعث شد جریان صدر در انتخابات مجددا شرکت کند، مقابله مسئله عادی‌سازی روابط و مطامع رژیم صهیونیستی برای تسلط بر عراق بود.

وی تأکید کرد، فراکسیون صدر به همراه همپیمانان خود به زودی در عراق، طرح جرم‌انگاری عادی‌سازی و تعامل با رژیم صهیونیستی را پیشنهاد خواهد کرد.

الصدر همچنین گفت که این جریان، این طرح را در پارلمان عراق به رأی خواهد گذاشت.

در همین ارتباط، رهبر جریان صدر پنجشنبه گذشته در واکنش به انفجارهای تروریستی در افغانستان تأکید کرد که داعشیها با صهیونیستها در کشتار مردم مشترک هستند.

الصدر با انتشار توئیتی در صفحه توئیتر خود نوشت: «صفت زشت مشترک بین صهیونیستها و تروریستهای داعشی و کسانی که از آنان هستند و همچنین کسانی که با دین اسلام میانه‌رو دشمنی می‌کنند، اعلام دشمنی واضح با حق در ماه مبارک رمضان است».

وی تصریح کرد، صهیونیستها دشمنی خود را با قدس شریف علنی می‌کنند و عناصر داعش نیز علنا دشمن ضریحها و مساجد متعلق به شیعیان امیر المومنی علی (ع) هستند و در این زمینه به رژیم صهیونیستی و بنی امیه اقتدا می‌کنند.

رهبر جریان صدر خاطر نشان کرد، تروریستها خشم خود را نسبت به مسلمانان ابراز می‌کنند، ولی صهیونیستها را سالم می‌گذارند و در این زمینه به سخنان یکی از سرکرده‌های خود استناد می‌کنند که مدعی شده بود یهودیان نسبت به دیگران، به اسلام نزدیکتر هستند.

فارس

پربیننده ترین خبرها