کشتی خارجی حامل 200 هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد

کشتی خارجی حامل 200 هزار لیتر سوخت قاچاق توقیف شد
يکشنبه 4 ارديبهشت 1401 - 13:45

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از توقیف یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس خبر داد.

العالم - ایران

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر اظهار داشت: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور خارجی حامل ۲۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در شمال خلیج فارس توقیف کردند.

وی افزود: در این راستا هشت خدمه این شناور دستگیر و برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی به اسکله بوشهر هدایت و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

حسینی ابراز کرد: همچنین پنج فروند لنج که قصد سوخت رسانی به این شناور خارجی را داشتند مورد بازرسی قرار گرفته و مدارک آن ها جهت بررسی بیشتر و تکمیل تحقیقات ضبط شد.

مدیر روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم نیروی دریایی سپاه است که در راستای حمایت از تولید ملی و پویایی اقتصاد کشور صورت می‌گیرد و نیروهای عملیاتی نیروی دریایی با تمام توان در سراسر سواحل دریایی با قاچاق سازمان یافته بویژه قاچاق سوخت برخورد جدی و قاطع می‌نماید.

وی تصریح کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

پربیننده ترین خبرها