آمادگی سازمان بدر عراق برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس

آمادگی سازمان بدر عراق برای برگزاری باشکوه روز جهانی قدس
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 - 09:16

سازمان بدر عراق در جلسه ای زمینه های برگزاری هر چه باشکوه تر روز جهانی قدس را بررسی و برای سازماندهی تجمع بزرگ این روز در عراق اعلام آمادگی کرد.

العالم - عراق

«عبدالکریم الانصاری» دبیرکل و معاون سازمان بدر عراق ریاست جلسه دفاتر این سازمان در بغداد را بر عهده داشت.

در این جلسه الانصاری بر ضرورت آمادگی و فراهم کردن همه ملزومات برگزاری روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

دبیر کل سازمان مقاومتی بدر عراق گفت: روز قدس بیش از آنکه ایستگاهی برای اعتراض باشد، موضع گیری وجدان زنده بشری در مقابل اشغالگری صهیونیست ها است.

حاضران در جلسه و اعضای دفاتر سازمان بدر نیز در این نشست بر ضرورت فراخوان و گرد آوردن مردم و اهتمام بالا به احیای روز جهانی قدس در رد همه انواع سلطه استکبار جهانی تاکید کردند. انتظار می رود که روز جهانی قدس همانند سنوات گذشته در شهرهای مختلف عراق بویژه بغداد با حضور باشکوه مردمی، گروه های مقاومت اسلامی، مقامات لشکری و کشوری، شخصیت ها و رهبران سیاسی و علما و فضلای حوزه های دینی شیعه و اهل سنت و دیگر اقوام و اقلیت های دینی عراق همراه باشد.

عراق در حالی برای برگزاری روز جهانی قدس آماده می شود که این روزها موضوع تلاش برخی عوامل وابسته به خارج در آن برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی این کشور را وارد مرحله حساسی کرده است.

رییس فراکسیون جریان صدر در پارلمان عراق روز یکشنبه در آستانه روز جهانی قدس، از ارائه قانون «جرم قلمداد کردن عادی سازی با رژیم صهیونیستی» به پارلمان عراق خبر داد.

«حسن العذاری» در یک کنفرانس خبری با حضور تعدادی از نمایندگان تاکید کرد که قانون جرم دانستن عادی سازی با رژیم صهیونیستی در نخستین جلسه آتی پارلمان ارائه می شود.

پربیننده ترین خبرها