در مرزهای شمالی؛

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس «حزب‌الله» به حالت آماده‌باش درآمد

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس «حزب‌الله» به حالت آماده‌باش درآمد
سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 - 16:45

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس ازسرگیری حملات راکتی از سمت لبنان، نیروهای خود را در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآورده است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العهد، ارتش رژیم صهیونیستی از ترس ازسرگیری حملات راکتی از سمت لبنان، نیروهای خود را در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآورده است.

بر اساس این گزارش، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که فرماندهی منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی از ترس تکرار حملات راکتی از سمت لبنان، به نیروهای خود دستور آماده‌باش داده است.

این در حالی است که مقاومت لبنان اخیراً با شلیک چند راکت، مواضع رژیم صهیونیستی در مرزهای شمالی را هدف قرار داد. علت این اقدام حزب‌الله هم حملات توپخانه‌ای متجاوزانه صهیونیست‌ها بود.

پیشتر حزب‌الله لبنان در رابطه با حمله توپخانه‌ای بامداد روز دوشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان بیانیه‌ای صادر کرد. در این تأکید شد که دشمن صهیونیستی حدود ساعت ۱:۵۵ بامداد دوشنبه چندین گلوله توپ به سمت مناطقی در جنوب لبنان شلیک کرده است.

در ادامه این بیانیه عنوان شد که ۶ گلوله توپ به شهرک‌های علما الشعب و طیر حرفا، ۱۰ گلوله هم به منطقه‌ام الرب در جنوب شهرک الضهیره و ۸ گلوله توپ دیگر به منطقه کوه باسیل در غرب شهرک رامیه اصابت کرده است.

حزب‌الله تاکید کرد که دشمن صهیونیستی همزمان با حملات توپخانه‌ای به جنوب لبنان، اقدام به شلیک ۲۰ گلوله منور در آسمان شهرک‌های شیحین، مروحین و زبقین کرده که در پی آن آتش‌سوزی‌هایی در این مناطق به وقوع پیوست.

مهر

پربیننده ترین خبرها