نقش صهیونیست‌ها در حملات تروریستی افغانستان

نقش صهیونیست‌ها در حملات تروریستی افغانستان
چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 - 18:55

یک مقام سابق دولتی افغانستان گفت: حملات تروریستی اخیر در ولایات افغانستان نشان داد که این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

العالم - آسیا

«صالح محمد خلیق»؛ رئیس انجمن نویسندگان و رئیس اسبق اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس با یادآوری حملات اخیر در مساجد و مکان‌های مقدس افغانستان گفت: پیدایش گروه‌های تکفیری در این کشور با صهیونیست‌ها مرتبط است.

رئیس انجمن نویسندگان ولایت بلخ با محکومیت حملات تروریستی اخیر گروه‌های تکفیری در مراکز آموزشی و مذهبی افغانستان در ولایات کابل، قندوز و بلخ ،افزود: این جنایات با طراحی عوامل صهیونیستی در راستای منافع این رژیم اجرا می‌شود.

انفجارهای تروریستی اخیر در مزارشریف، کابل و قندوز و پیش از آن هتک حرمت حرم امام رئوف با ترور وقیح ۲ روحانی روزه دار در حرم آن حضرت که موجب شد خون شیعه و سنی ایرانی و افغانستانی یکی شود، نشان داد آمریکا، انگلیس، سعودی و امارات و صهیونیسم، دور جدیدی از اقدامات خشن تروریستی را به گروهک کثیف داعش و وهابیت جاهل سفارش داده‌اند تا ایران اسلامی و کشور مسلمان و مظلوم همسایه‌اش افغانستان، روز خوش نداشته باشند.

امروز در فلسطین، افغانستان، عراق و یمن و در کل منطقه، کشورهای مستکبر با تمام توان حضور دارند تا جلوی پیشرفت اسلام را بگیرند. برای جلوگیری از روند اسلام‌گرایی مجبور می‌شوند در اروپا قوانین ضداسلامی متعدد تصویب و شعارهای محدودکننده ضددین در انتخابات مطرح کنند؛ گواینکه شیاطین عالم، اسلام را دشمن شیطنت خود می‌دانند و بازگشت انسان‌ها به فطرت‌شان را خطری برای قدرت نفسانی‌شان برمی‌شمارند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها