مشاور شورای سیاسی عالی یمن:

وحدت امت اسلامی، دشمنان را به وحشت می اندازد

پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 14:34

محمد طاهر انعم، مشاور شورای سیاسی عالی یمن گفت که هیچ چیز مثل دعوت به وحدت و همکاری بین نیروهای مختلف امت اسلامی، دشمنان این امت را به وحشت نمی اندازد.

العالم - یمن

انعم با شرکت در برنامه مع الحدث العالم گفت: مسأله فلسطین و قدس، مسأله اصلی ماست و به خاطر آن باید همه مسلمانان با هم متحد شده و بر اساس مشترکات خود اقدام کنند.

این مسأله دشمنان را به وحشت می اندازد. دشمن طی 50 سال گذشته از اختلاف و چنددستگی بین مسلمانان و تفاوت های مذهبی و سیاسی و مرزی و غیره آنها، بهره برداری کرده است.

وی افزود: هیچ چیز مثل دعوت به وحدت و همکاری بین مسلمانان و گروه های مختلف آنها، دشمنان را نمی ترساند. بر این اساس گردهمایی رهبران محور مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف عرب و مسلمان از طیف های مختلف سیاسی و فکری گامی بسیار مهم و پیامی است برای دشمنان اسلام با این مضمون که ما امت واحدی هستیم که خدایمان و پیغمبرمان یکی است و سرنوشتی واحد داریم.

وی خاطرنشان کرد که بر همین اساس دشمنان باید مواظب باشند که به مقدسات ما و هر آنچه که در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی و متحدان غیر مسلمان ما از جمله مسیحیان و همه کسانی که دغدغه فلسطین را دارند، مقدس است، تعرض نکنند.

پربیننده ترین خبرها