ملت یمن در روز قدس همبستگی با فلسطین را فریاد خواهد زد

ملت یمن در روز قدس همبستگی با فلسطین را فریاد خواهد زد
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 16:25

دولت نجات ملی در نشست دوره‌ای خود بر اعلام همبستگی با فلسطین و مقاومت آن علیه رژیم اشغالگر در روز قدس تأکید کرد.

العالم _ یمن

دولت نجات ملی یمن روز پنجشنبه در نشست دوره‌ای خود بر موضع یمن در حمایت از آرمان و مقاومت فلسطین تأکید کرد. دولت نجات ملی یمن اعلام کرد روز جهانی قدس از روزهای مهم و متمایز میان امت مسلمان است که ملت‌های عربی و اسلامی از طریق آن همبستگی خود را با مسائل امت و در مقدمه آن آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام می‌کنند؛ قدسی که مورد تعرض گسترده رژیم غاصب صهیونیستی با هدف تخریب و تغییر هویت آن قرار گرفته است.

دولت صنعاء در ادامه اقدامات قهرمانانه اهالی آزاده قدس در مقابله با طرح‌های دشمن صهیونیستی برای یهودی‌سازی قدس و عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه اشغالگر در دفاع از حق خود و بازگرداندن وطن ربوده شده به دست باندهای صهیونیستی را ستود.

دولت نجات ملی یمن تاکید کرد ملت یمن در فعالیت‌های روز جمعه همزمان با روز قدس، بار دیگر همبستگی کامل خود را با برادران فلسطین و حق آنها در مقاومت علیه اشغالگر و پروژه‌های آن برای یهودی‌سازی قدس اعلام خواهد کرد.

دولت نجات ملی یمن همچنین اعلام کرد علیرغم نقض آتش‌بس توسط طرف مقابل، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بنابر دستورات فرماندهی، به خویشتنداری پایبند هستند.

دولت نجات ملی تصریح کرد نیروهای مسلح یمن در بالاترین درجه آمادگی برای تعامل با توطئه‌های خصمانه و جدید متجاوزان آنها قرار دارند؛ توطئه‌هایی که امت، ملت و کشور یمن هدف گرفته است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها