بیانیه پایانی نشست فلسطین در یمن: نابودی رژیم غاصب، حتمی است

بیانیه پایانی نشست فلسطین در یمن: نابودی رژیم غاصب، حتمی است
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 19:10

کنفرانس « فلسطین القضیة المرکزیة» در یمن امروز به پایان رسید و در آن تأکید شد که واقعیت، وضعیت و رفتار رژیم غاصب، حتمی بودن نابودی آن را تأیید می کند.

العالم - یمن

شبکه خبری المسیره، ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، شرکت کنندگان در این کنفرانس، از ملت‌های مختلف خواستند که برای بازپس گیری حقوق مردم فلسطین و کمک به مسئله فلسطین، تحرکات جدی خود را آغاز کنند.

در این بیانیه آمده است: یمن بر موضع آشکار خود مبنی بر در دفاع از حقوق مردم فلسطین و پاکسازی کل این کشور ثابت قدم است. واقعیت، وضعیت و رفتار رژیم غاصب، حتمی بودن نابودی آن را تأیید می کند.

در این کنفرانس تأکید شد: در مدیریت جنگ با رژیم غاصب، بر لزوم بازگشت به قرآن کریم تاکید می‌کنیم. ما هر نوع عادی‌سازی فرهنگی، سیاسی، رسانه‌ای و ورزشی با دشمن صهیونیستی را محکوم می‌کنیم و آن را جرم می‌دانیم.

بر اساس این بیانیه، باید برای برانگیختن احساس دشمنی و خشم علیه دشمن صهیونیستی و حامیان آن، تلاش جدی کرد و در همین زمینه، بر تحریم فراگیر این رژیم در همه زمینه‌ها، تأکید می‌شود.

در این بیانیه خاطر نشان شد: شیوه‌های مطالعاتی و گفتمان جهانی باید واحد شود و با هدف تحقق وحدت امت [اسلامی]، تبیین ابعاد و افزایش حضور مسئله فلسطین در محافل اجتماعی بر اساس دیدگاه قرآنی صورت گیرد.

در این کنفرانس بر اهمیت تعامل جدی با همه فعالیتها، اقدامات و مناسبت‌هایی تأکید شد که حضور مسئله فلسطین را در وجدان امت اسلامی تقویت می‌کند؛ لذا بر «استفاده از عبارت دشمن غاصب موقتی درنوشته‌ها، تحقیقات و رسانه‌های مختلف تأکید داریم».

گفتنی است که این نشست به مدت چهار روز از روز دوشنبه در صنعاء پایتخت یمن آغاز شده بود. مسئولان بلندپایه یمنی در این کنفرانس حضور داشتند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها