در گفتگو با العالم؛

یکی از مسئولین جهاد اسلامی: روز قدس فرصتی برای احیای آرمان فلسطین است

جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 11:01

خالد خالد، یکی از مسئولین جهاد اسلامی سوریه گفت: میلیون‌ها نفر در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس شرکت می‌کنند تا بر اهمیت شهر قدس و موقعیت شهر قدس تاکید کنند، شهری که  قلب همه در سطح انسانی، اسلامی و عربی به عشق آن می تپد.

العالم - فلسطین اشغالی

خالد خالد در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم در حاشیه پوشش فعالیت های بزرگداشت روز جهانی قدس افزود، همگان روز جهانی قدس را فرصتی برای احیای آرمان فلسطین می‌دانند، به‌ ویژه قدس امروزه در این مرحله نشان می‌دهد که می‌تواند اهرمی برای ارتقای کل امت اسلامی باشد.

خالد خاطرنشان کرد: ندای مبارک امام خمینی (ره) بیانگر بصیرت فوق العاده ایشان است زمانی که متوجه شدند قدس می تواند امت اسلامی را که دارای اختلافات زیادی بین فرقه های آن است متحد کند، بلکه قدس می تواند حامل اصلی وحدت امت باشد.

وی افزود: مردم حاضر در صحنه فلسطین، وقتی به این موج عظیمی که حداقل در سطح مردمی از آنان حمایت می کنند، نگاه می کنند، کاملا می دانند که این نبرد یک نبرد بزرگ است و روز به روز اصرار بیشتری برای تحمل هزینه رویارویی دارند، زیرا این نبرد برای مردم فلسطین است، اما در اصل آرمان هر عرب، هر مسلمان و هر آزاده ای در این جهان است.

پربیننده ترین خبرها