جهاد اسلامی: عملیات مقاومتی در کرانه باختری با قدرت ادامه دارد

جهاد اسلامی: عملیات مقاومتی در کرانه باختری با قدرت ادامه دارد
سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 - 09:25

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری ضمن تبریک عملیات اخیر در شهرک «آرئیل» تأکید کرد: این عملیات بیانگر تداوم عملیات فداکارانه در کرانه باختری با قدرت و استحکام بیشتر است.

العالم - فلسطین اشغالی

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در کرانه باختری اشغالی گفت: پذیرش مسئولیت انجام عملیات شهرک «آرئیل» در سلفیت توسط گردان‌های شهید عزالدین قسام بیانگر این است که عملیات فداکارانه در کرانه باختری با قدرت و استحکام هر چه بیشتر ادامه دارد.

عزالدین شامگاه دوشنبه در یک مصاحبه مطبوعاتی ضمن بیان این موضوع ادامه داد: اینکه گردان‌های قسام مسئولیت عملیات آرئیل نزدیک شهر سلفیت را به عهده گرفت، نشان می‌دهد که مقاومت فلسطین از عملیات‌های مقاومتی و فداکارانه در کرانه باختری حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی تاکید کرد: عملیات آرئیل الگویی است که ما به آن افتخار می‌کنیم و به کار بردن تاکتیک این عملیات مبارک در موارد مشابه را خواستاریم. ما همچنین خواهان به هم فشردن صف نیروهای مقاومت و حمایت از آن در کرانه باختری هستیم.

سخنگوی جهاد اسلامی در کرانه باختری در پایان سخنان خود گفت: جنبش جهاد اسلامی عملیات قهرمانانه سلفیت را که با وجود شرایط پیچیده امنیتی توسط اعضای گردان‌های قسام انجام شد، تبریک می‌گوید.

گفتنی است، گردان‌های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطینی حماس مسئولیت حمله جمعه شب در ورودی شهرک آرئیل را بر عهده گرفت؛ حمله‌ای که در آن «ویاچسلاو گولف»، مأمور امنیتی ۲۳ ساله کشته شد.

شاخه نظامی حماس با صدور بیانیه‌ای با اشاره به حمله صورت گرفته در شهرک آرئیل اعلام کرد: ما مسئولیت کامل خود را در قبال عملیاتی که جمعه گذشته در آریئل انجام شد، اعلام می‌کنیم و تاکید می‌کنیم که این عملیات حلقه‌ای در زنجیره پاسخ‌های قسام به تجاوز به الاقصی است.

پربیننده ترین خبرها