هو شدن و فحاشی به نفتالی بنت حین سخنرانی در یک مراسم یادبود

هو شدن و فحاشی به نفتالی بنت حین سخنرانی در یک مراسم یادبود
چهارشنبه 14 ارديبهشت 1401 - 20:11

صهیونیست های حاضر در یک مراسم یادبود، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی را هنگام سخنرانی هو و به او فحاشی کردند.

العالم _ سرزمین های اشغالی

خانواده‌های نظامیان صهیونیست کشته‌شده که در سخنرانی «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حاضر شده بودند، او را هو و به وی فحاشی کردند.

به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، بنت روز چهارشنبه هنگامی که در یکی از قبرستان‌های محل دفن نظامیان صهیونیست، برای بازماندگان آنها سخنرانی می‌کرد، با هو کشیدن و فحاشی حاضران مواجه شد.

افرادی که در این سخنرانی حاضر شده بودند، علاوه بر هو کردن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، علیه او از فحش‌هایی نظیر «خائن»، «مایه شرم هستی»، «خفه شو» و «گم شو» استفاده و سخنرانی او را قطع کردند.

مدیر سازمان برگزارکننده این مراسم پس از آنکه نیروهای امنیتی معترضان را از محل سخنرانی بیرون کردند، بابت فحاشی‌ها به نخست‌وزیر، از او عذرخواهی کرد هرچند یکی از حاضران باز هم فریاد زد: «نه ما متأسف نیستیم».

پیش از این نیز سفر ضد ایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و دیدار با رئیس جمهور آمریکا، به دلیل اعتراض کارمندان یک شرکت هوایی در فرودگاه «بن گوریون» با تاخیر مواجه شده بود.

تابستان سال گذشته نیز هواداران یک گروه چپگرای مخالف، با تجمع مقابل منزل «اسحاق هرتزوگ » رئیس رژیم صهیونیستی، علیه وی شعار سر دادند.

فارس

پربیننده ترین خبرها