3 کشته و 4 مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی+ویدیو

3 کشته و 4 مجروح در عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی+ویدیو
پنج‌شنبه 15 ارديبهشت 1401 - 22:38

رسانه های صهیونیستی شامگاه امروز پنجشنبه از کشته شدن 3 شهرک نشین و مجروح شدن 4 نفر دیگر از صهیونیستها در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در منطقه العاد در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این عملیات در منطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو واقع در فلسطین اشغالی رخ داد که طی آن 3 شهرک نشین کشته و 4 نفر دیگر مجروح شدند که حال دو تن از مجروحان نیز وخیم اعلام شده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که مجری عملیات امشب در منطقه العاد در شرق تل آویو به ضرب گلوله نیروهای امنیتی به شهادت رسیده است.

منابع خبری گزارش دادند که عملیات استشهادی امشب در نزدیکی تل آویو هم شامل تیراندازی بوده و هم حمله با سلاح سرد بوده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پی عملیات استشهادی امشب در شرق تل آویو که به هلاکت و زخمی شدن شماری اسرائیلی منجر شد، تا دقایقی دیگر تشکیل جلسه می‌دهد.

یحیی سنوار (رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه) چند روز پیش از فلسطینیان خواسته بود با ساطور و تبر علیه اسرائیلی‌ها دست به عملیات بزنند که عملیات امشب در العاد اینگونه انجام شد.

تصویر یکی از صهیونیست‌های به هلاکت رسیده

روزنامه اسرائیلی یدیعوت احرونوت اعلام کرد که مجریان عملیات امشب در شرق تل آویو دو نفر بودند که یکی از آن‌ها با تبر به صهیونیست‌ها حمله کرده و نفر دوم هم مسلح بوده است.

11

تصاویری دیگر از محل وقوع عملیات استشهادی در مرکز فلسطین اشغالی را در ادامه مشاهده می کنید:

12

واکنش حماس به عملیات استشهادی تل آویو

عبداللطیف قانوع سخنگوی جنبش حماس در واکنش به عملیات استشهادی امشب در منطقه العاد در تل آویو تاکید کرد: مجددا شاهد عملیاتی قهرمانانه هستیم که ضربه محکم و سختی به دشمن صهیونیستی و نهادهای امنیتی آن در چارچوب پاسخ به جنایات و تعرضات شهرک‌نشینان اشغالگر به مسجد الاقصی وارد کرد.

قانوع تاکید کرد که ملت فلسطین به مبارزه و دفاع از مسجد الاقصی با تمام ابزارهای ممکن ادامه می‌دهد و به اشغالگران اسرائیلی در هر کجا که باشند، ضرباتی سخت وارد خواهد کرد.

وی گفت که دشمن صهیونیستی تاوان جنایات خود و سیاست‌های نژادپرستانه‌اش علیه ملت فلسطین را پس می‌دهد و این ملت تا برچیدن کامل اشغالگری لحظه‌ای دست از مبارزه نمی‌کشد.

پربیننده ترین خبرها