«محمود عباس» عملیات استشهادی در تل‌آویو را محکوم کرد

«محمود عباس» عملیات استشهادی در تل‌آویو را محکوم کرد
جمعه 16 ارديبهشت 1401 - 11:54

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین با ادعای اینکه صلح دائم راه درست تأمین امنیت و ثبات در فلسطین و منطقه است، عملیات شهادت‌طلبانه در نزدیکی تل‌آویو را محکوم کرد.

العالم - فلسظین اشغالی
«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بامداد (جمعه)، به عملیات شهادت‌طلبانه دیشب در نزدیکی تل‌آویو واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، رئیس تشکیلات خودگردان در این باره گفت: «در شرایطی که همه سعی داریم به ثبات دست یابیم و از تنش جلوگیری کنیم، کشتن غیرنظامیان فلسطینی و اسرائیلی تنها به وخامت بیشتر اوضاع منجر می‌شود.»

محمود عباس در عین حال به کارشکنی‌های پی‌در‌پی‌ علیه مردم فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی اشاره کرد و گفت که این اقدامات فضای متشنج و بی‌ثباتی ایجاد کرده است.

او همچنین بیان کرد: «گرداب خشونت نشان می‌دهد که صلح دائم، فراگیر و عادلانه راه درست و کوتاه‌ترین راه برای تأمین امنیت، ثبات برای مردم فلسطین، اسرائیل و مردم منطقه است.»

رسانه‌ها، دیشب، از انجام عملیاتی فداکارانه در منطقه «العاد» در نزدیکی تل‌آویو خبر دادند. خبرگزاری شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد که این عملیات با چاقو توسط یک شهروند فلسطینی صورت گرفته و در جریان آن شش صهیونیست زخمی شده‌اند.

با این حال لحظاتی بعد، رادیو رژیم صهیونیستی به صورت رسمی خبر داد که در جریان این عملیات سه صهیونیست کشته شده‌اند.

«عبد اللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای ضمن تمجید از این عملیات، گفت که چنین عملیات‌هایی ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و سیستم‌های امنیتی آن وارد می‌کند.

پربیننده ترین خبرها