بایدن در جریان یک بازدید گم شد! + فیلم

شنبه 17 ارديبهشت 1401 - 16:20

رئیس‌جمهور آمریکا که در روزهای اخیر گاف هایش تشدید شده است، در جریان بازدید از یک کارخانه در اوهایو در فضایی پر از جمعیت دچار سردرگمی شد و پرسید «کجا می‌روم».

العالم _ آمریکا

رئیس‌جمهور آمریکا طی هفته‌های اخیر بارها با انجام دادن حرکات عجیب و غریب مثل دست دادن با هوا و گاف های کلامی سوژه رسانه‌ها شده است.

در جدیدترین ویدئویی که از وی منتشر شده است، به نظر می‌رسد جو بایدن هنگام بازدید از یک کارخانه در اوهایو در اتاقی پر از جمعیت گم شده است. در این تصاویر، بایدن گیج و سردرگم به اطراف نگاه می‌کند و قبل از این که او را راهنمایی کنند که کجا برای عکس جمعی ژست بگیرد، می‌پرسد «کجا می‌روم».

بعد از دست به دست شدن این ویدئو، کاربران فضای مجازی بایدن را مورد تمسخر قرار دادند و گاف‌های اخیر و ژست‌های عجیب او را یادآوری کردند. حتی برخی نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور آمریکا ابراز نگرانی کردند.

پیش‌تر نیز روزنامه آمریکایی واشنگتن‌تایمز گزارش کرد که بایدن در جمع کارکنان این کارخانه در همیلتون اوهایو گفته است که در دوران کاری خود، ۵۰ بار به ایران، عراق و افغانستان سفر کرده است!

این روزنامه آمریکایی نوشت که بایدن به دفعات به افغانستان و عراق سفر کرده و یکی از این سفرها برای دیدن پسرش «بیو» بوده که فوت شده است. اما تازه‌ترین اظهارات وی نشان می‌دهد که او تعداد سفرهای خود را به این کشورها دو برابر کرده است و این در حالی است که ایران را نیز به اشتباه جزو آنها دانسته است.

پیش از ورود بایدن به کاخ سفید، گمانه‌زنی‌ها درباره زوال عقل او بارها از طرف جمهوری‌خواهان مطرح می‌شد. گاف‌های متعدد بایدن پس از رسیدن به ریاست‌جمهوری نگرانی مقامات و مردم آمریکا را درباره توانایی وی برای اداره امور دوچندان کرده است.

فارس

پربیننده ترین خبرها