با حضور رییس سازمان حج وزیارت؛

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱/ متقاضیان سال‌های گذشته به سامانه رزرو مراجعه کنند

آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱/ متقاضیان سال‌های گذشته به سامانه رزرو مراجعه کنند
يکشنبه 18 ارديبهشت 1401 - 14:17

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان‌ها آغاز شد و متقاضیان کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کردند و تاکنون انصراف نداده‌اند، مشروط به داشتن شرایط اعلام شده فرصت دارند هر چه سریعتر به سامانه رزرو مراجعه کنند.

العالم - ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ فرایند نام نویسی در کاروان های حج تمتع ۱۴۰۱ امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور دکتر سید صادق حسینی رییس سازمان حج وزیارت، معاونین محترم حج و عمره و توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ارشد سازمان حج و زیارت آغاز شد.

متقاضیان ثبت نامی های کاروان های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کرده‌ و تاکنون انصراف نداده‌اند، مشروط به داشتن شرایط اعلام شده فرصت دارند هر چه سریعتر به سامانه رزرو به آدرس tamatoreserve.haj.ir مراجعه نمایند.
بر پایه این اطلاعیه، متولدین تاریخ ۱۰ تیر ماه ۱۳۳۶ و پس از آن (افراد کمتر از ۶۵ سال) می توانند در سامانه ورود یابند.

زائران حج دوز سوم واکسن کرونا دریافت کنند
ضمنا افرادی که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن در مقابل با کویید ۱۹ اقدام نموده‌اند، مشروط به اینکه تا قبل از اعزام نسبت به تزریق دوز سوم واکسن خود اقدام نمایند.
همچنین افرادیکه که تاریخ ودیعه‌گذاری بانکی آنها (ثبت نام اولیه در بانک ملی) مربوط به تاریخ ۱۳۸۶/۰۳/۲۲ و قبل از آن باشد می توانند فرایند نام نویسی را تکمیل نمایند.

پربیننده ترین خبرها