واتس‌اپ ۳ ویژگی جدید را راه اندازی کرد

واتس‌اپ ۳ ویژگی جدید را راه اندازی کرد
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 15:05

ویژگی های جدید پیام رسان واتس‌اپ شامل خدماتی برای استفاده از ایموجی‌ها برای پاسخ به پیام‌ها، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ تا 2 گیگابایت و دو برابر کردن حداکثر اندازه چت‌های گروهی از 256 به 500 شرکت‌کننده است.

العالم - آمریکا

اپلیکیشن پیام رسان «واتس اپ» در تلاش برای جذب بیشترین کاربران، 3 ویژگی جدید را راه اندازی کرد.

به گزارش فرات نیوز؛ اپلیکیشن پیام رسان «واتس اپ» در تلاش برای جذب بیشترین کاربران، 3 آپدیت جدید را راه اندازی کرد. این اپلیکیشن به وعده‌ای که ماه گذشته داده بود و توسط متا اعلام کرد که این ویژگی ها به زودی ظاهر می‌شوند، عمل کرده است.

این سه به‌روزرسانی شامل خدماتی برای استفاده از ایموجی‌ها برای پاسخ به پیام‌ها، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های بزرگ تا 2 گیگابایت و دو برابر کردن حداکثر اندازه چت‌های گروهی از 256 به 500 شرکت‌کننده است.

این تحولات در زمان رقابت شدید بین سایت‌های شبکه‌های اجتماعی برای به دست آوردن بیشترین تعداد کاربر در میان آنها رخ داد.

ویژگی استفاده از ایموجی‌ها برای پاسخ دادن به پیام‌ها در واتس‌اپ همچنین به کاربران این برنامه امکان می‌دهد سریع‌تر از حد معمول تعامل داشته باشند، به خصوص که این سرویس در سایر برنامه‌ها مانند «مسنجر»، «اسلک» و «تلگرام» یافت می‌شود.

قابل ذکر است که اپلیکیشن تلگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال نزدیک‌ترین رقیب واتس اپ است.

قابل ذکر است که ماه گذشته واتس اپ قابلیت جدیدی را اضافه کرد که به کاربران خود امکان می‌داد تعداد افرادی که می‌توانند در تماس‌های تصویری گروهی شرکت کنند از 8 نفر به 32 مشترک افزایش دهند.

عصر ایران

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها