تغییر موازنه به نفع مقاومت؛

ترور رهبران مقاومت خارج از غزه یعنی آغاز جنگ

ترور رهبران مقاومت خارج از غزه یعنی آغاز جنگ
دوشنبه 19 ارديبهشت 1401 - 16:46

روزنامه تایمز انگلستان نوشت که رژیم صهیونیستی به متحدانش اطلاع داده که به تلافی عملیات های فلسطینیان در 2 ماه گذشته، آماده است تیم های ترور را برای کشتن رهبران حماس در خارج فلسطین اعزام کند.

العالم – کشکول

به گفته تحلیلگران، ترور رهبران حماس در داخل فلسطین بعید است به این دلیل که ممکن است باعث شعله ور شدن آتش جنگی مشابه سال گذشته شود لذا ترجیحا ترور در کشورهای منطقه که رهبران حماس در آن ساکنند، انجام خواهد شد.

آنچه قابل توجه است آن است که این خبر در یکی از روزنامه‌های غربی و در کشوری منتشر شده که پرچمدار حقوق بشر است موضوعی که ثابت می کند تروریسم دولتی با تشویق آشکار غرب انجام می شود.

نفاق غرب در برخورد با تروریسم موضوع امروز یا دیروز نیست بلکه از زمانی آغاز شده است که استعمارگران اروپایی پا به سرزمین ما گذاشتند.

از دیدگاه غرب، استعمار نعمت است اما مقاومت در برابر آن تروریسم است، ​​بر اساس این منطق ریاکارانه که تا امروز ادامه دارد، اسرائیل از موجودیتش در برابر تروریسم فلسطینی دفاع می کند و هر فلسطینی که با اشغالگری اسرائیلی مبارزه کند تروریستی است که باید کشته شود و اسرائیل حق دارد هر فلسطینی را در هر کجای دنیا که بخواهد به قتل برساند و جهان به ویژه غرب باید قتل فلسطینیان توسط اسرائیل را تایید کند.

اما اگر یک کشور عربی یا اسلامی اعلام کند که یک رهبر نژادپرست صهیونیست را که در کشتار هزاران فلسطینی و عرب نقش داشته است، ترور خواهد کرد، موضع غرب چگونه خواهدبود؟ آیا با خبر آن مانند خبر اعزام جوخه های مرگ توسط رژیم صهیونیستی برای کشتن رزمندگان فلسطینی که از سرزمینشان آواره شده اند، رفتار می شد.

واضح است که غرب در چنین صورتی همه دنیا را علیه به اصطلاح تروریسم اسلامی، عربی و فلسطینی بسیج خواهد کرد و از شورای امنیت برای تحریم کشورها و ملت‌هایی استفاده خواهد نمود که به اصطلاح امنیت، ثبات و صلح بین المللی را تهدید می کنند.

مقاومت اسلامی غزه در گذشته معادله ای را بر اسرائیل تحمیل کرد که می گفت ترور رهبران مقاومت در غزه به معنای جنگ است اما امروز باید این معادله را به دشمن تحمیل کند که ترور رهبران مقاومت در خارج از فلسطین نیز به معنای جنگ خواهد بود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها