شمیشر قدس، آیا تاریخ دوباره تکرار می‌شود؛

بسیج عمومی گروه های مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی

بسیج عمومی گروه های مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 14:12

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با برگزاری کنفرانسی مطبوعاتی، به بررسی آخرین تحولات فلسطین پرداختند.

العالم- فلسطین اشغالی

روزی نیست که میان نیروهای مقاومت فلسطین نشست یا جلسه رایزنی، چه پشت درهای بسته مانند اتاق عملیات مشترک و چه علنی، برگزار نشود.

به همین منوال، نشستی با حضور تمام گروه‌های مقاومت تشکیل شد و آنها طی این نشست تأکید کردند که برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی در وضعیت بسیج عمومی قرار می‌گیرند.

"اسماعیل رضوان" از رهبران حماس گفت: "ما به رژیم اشغالگر درباره پیامدهای هرگونه حماقتی علیه رهبران مقاومت و مقدسات هشدار می‌دهیم. گروه‌های اقدام ملی و اسلامی و گروه‌های مقاومت با برگزاری نشست‌های مستمر پاسخ به هرگونه حماقت یا جنایت علیه ملت فلسطین و مقدسات‌مان را بررسی می‌کنند.

"احمد المدلل" از رهبران جهاد اسلامی نیز تأکید کرد که شکست و ناتوانی رژیم اشغالگر در رویارویی با عملیات قهرمانانه نیروهای مقاوم و مبارز در عمق استراتژی صهیونیستی، این رژیم اشغالگر را دچار سرخوردگی کرده به نحوی که سران این رژیم بارها تهدیدهایی علیه رهبران مقاومت و فلسطینیان در جنین مطرح کرده اند.

"ابراهیم حبیب" نویسنده و تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد که این روزها همه چیز پیچیده است، اسرائیل وضعیت خطر را احساس می‌کند و لذا با برگزاری مانوری گسترده، جنگ را شبیه‌سازی کرد. تمام عوامل انفجار موجود است. من فکر می‌کنم که جرقه جنگ زده و شعله‌ور خواهد شد و شاید شدیدتر از جنگ سال 2021 باشد.

در چنین روزهایی نوار غزه برای دفاع از مسجدالاقصی، وارد نبرد "شمشیر قدس" شد و در آن، رژیم اشغالگر نتوانست مانور خود را برگزار کند... گویی تاریخ دوباره تکرار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها