عصائب اهل الحق: حکام سازشگر عربی شریک جرایم ضد بشری اسرائیل هستند

عصائب اهل الحق: حکام سازشگر عربی شریک جرایم ضد بشری اسرائیل هستند
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 22:21

جنبش عصائب اهل الحق عراق با محکوم کردن شهادت خبرنگار فلسطینی الجزیره به دست نظامیان صهیونیست تاکید کردحکام کشورهای سازشگر عربی شریک جرایم اسرائیل هستند.

العالم - عراق

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در یورش به جنین در کرانه باختری «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، به شهادت رساندند و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند. این جنایت رژیم صهیونیستی موج گسترده محکومیت از سوی طرف‌های مختلف در منطقه را به همراه داشت.

جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به این جنایت در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی که مغایر با همه ارزش‌ها و قوانین است، شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی در حین انجام وظیفه خود در پوشش خبری یورش نظامیان صهیونیست به شهر اشغالی جنین به ضرب گلوله این اشغالگران به شهادت رسید.

در ادامه بیانیه آمده است: «ما این جنایت فجیع را محکوم می‌کنیم که به شهادت خبرنگاری منجر شد که نقش مشهودی در افشای جرایم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی داشت و از نهادهای بین المللی و حکومت‌های کشورهای دنیا می‌خواهیم ضمن مقابله با این تخلفات غیرانسانی، رژیم دشمن و غاصب اسرائیل را محاکمه کنند و مسئولیت این جرایم را به آن تحمیل کنند.»

این جنبش از حکام کشورهایی هم که روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند، خواست این واقعیت را درک کنند که آنها شریک در جرایم بی شرمانه و ضد بشری این رژیم هستند و تاکید می‌کرد که این جرایم وحشیانه چیزی از قدرت نیروهای مقاومت که مخالف با موجودیت این رژیم اشغالگر هستند، کم نمی‌کند.

عصائب اهل الحق در پایان گفت: نشانه‌های نابودی این رژیم پدیدار شده و فروپاشی آن به یاری خداوند متعال نزدیک است.

پربیننده ترین خبرها