مانورهای 'اسرائیل'، با وجود آمادگی مقاومت برای مقابله، چقدر موثرند؟

مانورهای 'اسرائیل'، با وجود آمادگی مقاومت برای مقابله، چقدر موثرند؟
پنج‌شنبه 22 ارديبهشت 1401 - 15:15

نویسندگان و پژوهشگران سیاسی تاکید می‌کنند که رژیم صهیونیستی پس از افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌های محور مقاومت، به شدت وحشت زده است.

العالم - فلسطین اشغالی

پژوهشگران سیاسی می‌افزایند که رژیم صهیونیستی امروز یک قلعه محاصره‌ شده توسط نیروهای بازدارنده رعد آسا می باشد و می‌دانند که توانایی‌های این نیروها چقدر است، هنگامیکه سید حسن نصرالله در اختیار داشتن موشک‌های نقطه زن را اعلام می‌کند، این بدان معناست که نقاطی در قلب رژیم صهیونیستی وجود دارد که در هر رویارویی احتمالی در معرض آسیب و تخریبند.

محققان بر اهمیت انتظار برای هر نبردی که دشمن با مقاومت فلسطین آغاز می‌کند، تاکید دارند، از غافلگیری و پاسخ‌ها گرفته تا مکان‌های غیرقابل تصوری که ممکن است، با موشک‌های دقیق و نقطه‌ زنی که از قلب نوار غزه یا هر جای دیگری شلیک شوند، آتش گرفته و بسوزند.

رهبران فلسطینی همچنین تصریح می کنند که اهداف دشمن صهیونیستی در این مانور چندگانه است، که یکی از اهداف آنها بازسازی چهره این رژیم برای افکار عمومی "اسرائیل" است، پس از اینکه با شواهد قطعی شکنندگی و ضعف دشمن صهیونیستی ثابت شده است.

رهبران فلسطینی تأکید می‌کنند که نیروهای مقاومت همچنان مانور را پیگیری می کنند و جهت پاسخ به هرگونه حماقتی که از سوی دشمن ممکن است سر بزند، اعلام آمادگی کامل کرده‌اند.

رهبران فلسطینی خاطرنشان کردند، دشمن صهیونیستی در تلاش است تا با مانورهای خود و آمادگی هایش برای مقابله با محور مقاومت، عضلات خود را به نمایش بگذارد، در حالیکه، محور مقاومت موضع خود را که یک موقعیت استراتژیک ملی برای مقابله با دشمن صهیونیستی است، آشکارا بیان نموده است.

رهبران فلسطینی تاکید می کنند که منطقه نه تنها با یک پروژه "اسرائیلی"، بلکه با یک پروژه بزرگ روبرو است که یک پروژه صهیونیستی- آمریکایی در منطقه است که هدف آن تجزیه منطقه است.

از سوی دیگر،کارشناسان امور "اسرائیل" معتقدند تصمیم گیرنده "اسرائیلی" در حال تجربه یک وضعیت تنش و اختلاف واقعی در مورد رویارویی با مردم فلسطین بر سر جغرافیای فلسطین، بین رفتن به رویارویی آشکار و بین تسویه پایگاه های مقاومت در کرانه باختری است.

نظر شما چیست:

مانورهای "اسرائیل" با وجود آمادگی مقاومت لبنان و فلسطین برای مقابله با هر اشتباهی چقدر موثرند؟

پیام های هشدار دهنده جناح های مقاومت به رژیم صهیونیستی، تا از مانورهایش هیچگونه بهره برداری نکند، چه مفهومی را در بر دارند؟

بر اساس گفته فرماندهی نظامی رژیم منظور از باسازی قدرت بازدارندگی فرسوده اشغالگران چیست؟

آیا بین بنت و وزیر جنگش بر سر اولویت عملیات تهاجمی اختلافی رخ داده است؟

پربیننده ترین خبرها