العالم گزارش می دهد؛

یورش نیروهای اشغالگر به اردوگاه جنین همراه با درگیری های خشونت آمیز با رزمندگان مقاومت + ویدیو

جمعه 23 ارديبهشت 1401 - 11:53

صبح امروز جمعه، نیروهای اشغالگر به اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی یورش بردند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش العالم، منابع محلی اعلام کردند که نیروهای بیشماری از ارتش اشغالگر به منطقه ای در نزدیکی اردوگاه جنین یورش بردند، اما رزمندگان مقاومت با گشودن آتش به سمت اشغالگران پاسخشان را دادند.

این منابع تایید کردند که اسیر آزاد شده داود الزبیدی برادر اسیر زکریا الزبیدی توسط اشغالگران در جنین مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

این منابع خاطرنشان کردند: درگیری‌های شدید و مستمر بین نیروهای اشغالگر و رزمندگان مقاومت در اطراف اردوگاه جنین همچنان ادامه دارد، و نیروهای اشغالگر در تلاشند تا به این اردوگاه پایدار و استوار، وارد شوند.

گردان جنین نیز به نوبه خود اعلام کرد: مجاهدان ما به یاری خدا در حال مقابله با نیروهای اشغالگری هستند که به اردوگاه هجوم آورده اند، و گلوله های سنگین بر آنان می بارند.

در چارچوب درگیری های اشغالگران با مبارزان فلسطینی، صبح امروز جمعه رسانه های عبری گزارش دادند که نیروهای اشغالگر به سوی یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهرک بیت ایل در نزدیکی البیره در کرانه باختری اشغالی تیراندازی کردند. نیروهای اشغالگر دلیل تیراندازی را پرتاب سنگ از سوی این جوان فلسطینی به سوی ماشین هایشان عنوان کردند.

در همین چارچوب پایگاه اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که نیروهای اشغالگر به شهر طوباس یورش بردند و رزمندگان مقاومت با آتش شدید پاسخشان را دادند و جوانان با آتش زدن لاستیک و پرتاب کوکتل مولوتف به سمت خودروهای اشغالگران در برابر آنان ایستادند.

شاهدان عینی اظهار داشتند که نیروهای اشغالگر به منطقه المقوق و الدینمو یورش بردند و بشار محمد عبدالرازق را پس از یورش به منزل وی دستگیر کردند و همچنین به خانه یک فرد گریخته از دست اشغالگران به نام فادی درغمه یورش بردند و پدرش را دستگیر کردند.

پربیننده ترین خبرها