عقب نشینی ذلت بار ارتش صهیونیستی از اردوگاه جنین

عقب نشینی ذلت بار ارتش صهیونیستی از اردوگاه جنین
جمعه 23 ارديبهشت 1401 - 15:49

نیروهای اشغالگر صهیونیستی پس از درگیری شدید با رزمندگان مقاومت که منجر به زخمی شدن یک افسر صهیونیست از یگان الیمام شد از این اردوگاه عقب نشینی کردند.

العالم – فلسطین

از سوی دیگر در حمله ارتش صهیونیستی به این اردوگاه 11 شهروند فلسطینی مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

پایگاه اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی گزارش داد که نیروهای صهیونیست پس از درگیری شدید با رزمندگان مقاومت، از اردوگاه جنین عقب نشینی کردند و نتوانستند وارد خانه ای شوند که آن را محاصره و گلوله باران کرده بودند.

پیشتر این پایگاه گزارش داده بود که نیروهای اشغالگر با حمله به اردوگاه، خانه محمود الدبعی که متواری است را محاصره کرده بودند که به درگیری و تیراندازی شدید میان طرفین انجامید.

نیروهای صهیونیست این خانه را گلوله باران و تک تیراندازها را در پشت بام خانه ها مستقر کردند و همزمان درگیری شدیدی میان مردم و نیروهای صهیونیست روی داد و این نیروها به طرف غیرنظامیان فلسطینی گلوله جنگی شلیک کردند.

رزمندگان مقاومت نیز به طرف نیروهای صهیونیست آتش گشودند که به زخمی شدن یک سرباز صهیونیست انجامید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 11 غیرنظامی فلسطینی بر اثر اصابت گلوله های صهیونیستی در جنین زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

یکی از مجروحین داوود الزبیدی آزاده فلسطینی و برادر زکریا الزبیدی اسیر فلسطینی است.

نیروهای ارتش صهیونیستی مادر الدبعی را به عنوان سپر انسانی به گروگان گرفتند تا بتوانند پسرش که حاضر نیست خود را تسلیم کند را بازداشت کنند.

همزمان نیروهای صهیونیست مانع انجام وظیفه کادرهای امدادرسان در اردوگاه جنین شدند.

پربیننده ترین خبرها