پیام ویدیویی گردان های قسام به اسرائیل: اگر پا به غزه بگذارید، مرگ سرنوشت شما خواهد بود+ ویدیو

شنبه 24 ارديبهشت 1401 - 02:58

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در پیامی ویدئویی درباره هرگونه تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات زمینی در نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد که «اگر پا به غزه بگذارید، سرنوشت شما مرگ خواهد بود».

العالم-فلسطین اشغالی

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در این پیام ویدئویی تحت عنوان «سرنوشت شما مرگ خواهد بود اگر پا به غزه بگذارید»، درباره هرگونه عملیات زمینی ارتش اسرائیل در نوار غزه هشدار داد.

قسام ابتدای این ویدئو را که در سایت خود منتشر کرده است، با صحنه‌هایی از رزمندگان و تدارک نظامی آنها آغاز کرده است و با جمله «سرنوشت شما مرگ خواهد بود، اگر پا به غزه بگذارید» به پایان می‌رسد.

بنابر گزارش المنار، گردان‌های قسام در این پیام هشدار آمیز خود اعلام کرد که «هر گونه تهاجم زمینی به غزه فرصتی برای ما جهت کشتن بیشتر اسرائیلی‌ها و به اسارت گرفتن نیروهای دشمن خواهد بود».

ابوعبیده سخنگوی قسام هم شامگاه پنجشنبه در سخنانی کوتاه گفت: «با توجه به تهدید زمینی دشمن، می‌گوییم که هرگونه حمله زمینی به هر منطقه از نوار غزه، ان‌شاءالله فرصتی برای افزایش تعداد کشته‌ها و اسرای دشمن خواهد بود و آماده‌ایم به یاری خداوند درس‌های سختی به دشمن بدهیم».

پربیننده ترین خبرها