تسلیت مسئولان سیاسی و حزبی درپی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا

تسلیت مسئولان سیاسی و حزبی درپی درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا
دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 - 13:10

برخی مسئولان سیاسی کشور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت عالم وارسته، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالله فاطمی‌‏نیا را تسلیت گفتند.

العالم - ایران

علی اکبر ولایتی در پی ارتحال آیت الله فاطمی‌نیا در پیامی ارتحال ملکوتی عالم برجسته و استاد اخلاق، مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در این پیام تصریح کرده است: این استاد گرانقدر اخلاق و یار امام و رهبری که همواره مدافع ارزش‌ها و اهداف اسلام، نظام و انقلاب بودند، عمر شریف و پربرکت خویش را در راه اعتلای نام بلند اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام)، تبیین ارزش‌ها و آموزه‌های دینی و اسلامی مصروف کردند و همواره چراغ راه روشن این مسیر بودند و هستند.

ولایتی عنوان کرد: اینجانب رحلت جانسوز آن فقیه ربانی و شخصیت متواضع و انقلابی را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید، حوزه‌های علمیه، علاقمندان، شاگردان و بیت معظم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، غفران الهی مسئلت می‌کنم.

*پیام تسلیت جامعه روحانیت

جامعه روحانیت مبارز هم در پیام جداگانه‌ای درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به روحانیت معظم و عموم مؤمنین و خاندان معزز ایشان تسلیت گفته و تاکید کرده است: آن مرحوم، عمری در ترویج معارف اهل بیت (ع) و ارشاد مؤمنین سپری کرد و با اطلاعات وسیع تاریخی، حدیثی، کلامی و عرفانی خدمات وسیعی به فرهنگ و معرفت دینی داشت.

در پیام جامعه روحانیت مبارز آمده است: از خداوند رئوف رحمت واسعه و حشر با اجداد طاهرینش و صبر و اجر برای همه بازماندگان و ارادتمندان آن سید بزرگوار طلب می‌کنیم.

پیام تسلیت بذرپاش در پی رحلت آیت الله فاطمی‌نیا

مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور هم در پیامی اعلام کرد: رحلت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا که استاد مبرز اخلاق و عرفان بود، را به بیت مکرم ایشان و عموم علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحوم، غفران الهی و حشر با اولیاءالله آرزومندم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا از اساتید صاحب‌نام اخلاق شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

پربیننده ترین خبرها