ادامه جنایت های اشغالگران در حق تشییع کنندگان پیکرهای شهدا

ادامه جنایت های اشغالگران در حق تشییع کنندگان پیکرهای شهدا
سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 - 17:43

ملت فلسطین اعم از زنده و شهید از وحشی گری و حملات رژیم صهیونیستی در امان نیستند.

العالم - فلسطين

به گفته هلال احمر فلسطینی بیشتر از هفتاد نفر از افرادی که در مراسم تشییع جنازه شهید ولید الشریف شرکت کرده بودند در جریان حمله نظامیان رژیم صهیونیستی از ناحیه سر، چشم و دست و پا آسیب دیدند وآنها را تا قبرستان مجاهدین در قدس اشغالی تعقیب کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند نیروهای اشغالگر از گلوله های واقعی علیه عزاداران استفاده کرده و دهها نفر از آنها را دستگیر کردند و ده ها مورد خفگی در اثر استفاده از گاز اشک آور و بمب های صوتی ثبت شده است .

شهید ولید الشریف در ماه رمضان سال گذشته در جریان حضور در دفاع از مسجدالاقصی بر اثر تیراندازی نیروهای اشغالگر مجروح شد و شنبه گذشته به شهادت رسید و جنازه اش پس از دو روز باداشت به خانواده اش تحویل داده شد و تشییع وی از مسجدالاقصی پس از ادای نماز انجام شد.

حماس نیز به نوبه خود با تایید اینکه تجاوز نیروهای اشغالگر به عزاداران مراسم تشییع پیکر شهید ولید الشریف، تروریسم صهیونیستی است که ناقض تمام قوانین و موازین بین المللی است و با پایداری و رویارویی علنی بیشتری مواجه خواهد شد و خواهان تشدید مقاومت همه جانبه و درگیری با اشغالگران تا حذف آن از سرزمین های فلسطینش شد.

ریاست تشکیلات فلسطین نیز به نوبه خود گفت حمله نیروهای اشغالگر به تشییع کنندگان و مقبره مجاهدین در بیت المقدس را اقدامی وحشیانه و تروریسم خواند که نشان دهنده پاسخ اسرائیل به درخواست های بین المللی برای بررسی جنایات این رژیم است

از سوی دیگر، یک شهروند فلسطینی صبح امروز به اتهام حمله با چاقو در ایست حواره در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر زخمی شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک آمبولانس در محل حادثه حاضر شده و مجروحان را به بیمارستان های داخل منتقل کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها