اذعان صهیونیست‌ها به ترس از ترور رهبران حماس

اذعان صهیونیست‌ها به ترس از ترور رهبران حماس
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 15:13

منابع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کردند که همچنان سیاست ترور رهبران حماس را دنبال می‌کنند اما از واکنش‌های احتمالی به چنین اقدامی واهمه دارند.

العالم _ سرزمین های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در نوار غزه و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های «القسام» شاخه نظامی این جنبش، هنوز یک گزینه برای تل‌آویو است.

شبکه رسمی رژیم صهیونیستی «کان» اعلام کرد منابع ارشد نظامی گفته‌اند: «ارتش اسرائیل ترور السنوار و الضیف را همچنان یک گزینه می‌داند، اما باید در نظر داشت که این امر چه واکنش‌هایی را در پی خواهد داشت».

این در حالی است که صهیونیست‌‌ها از چگونگی زندگی فرمانده گردان‌های القسام هیچ اطلاعاتی در دست ندارند. وی از سال ۱۹۹۲ تاکنون تحت تعقیب رژیم اشغالگر است.

نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی و همچنین مقامات سابق و روزنامه‌نگاران این رژیم درخواست‌ها برای ترور السنوار را افزایش داده و ادعا کرده اند که او عملیات شهادت طلبانه در منطقه «العاد» نزدیک تل‌آویو را که به کشته شدن ۳ صهیونیست منجر شد، تشویق کرده است.

با وجود آنکه رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۴ تاکنون سیاست ترور را برای مقابله با رهبران مقاومت فلسطین در پیش گرفته است، گردان‌های القسام به اشغالگران هشدار داده‌اند که در صورت ایجاد تهدیدی علیه سران و فرماندهان مقاومت، شدیداً واکنش نشان خواهند داد.

پربیننده ترین خبرها