سرلشکر سلامی: قوی شدن راه ماست

سرلشکر سلامی: قوی شدن راه ماست
چهارشنبه 28 ارديبهشت 1401 - 20:01

فرمانده کل سپاه گفت: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد.

العالم - ایران

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران تیپ مردم پایه سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: شرافت، امنیت، اقتدار و آرامش ما همه مدیون جانبازی ها، فداکاری‌ها و خون پاک مردم غیور این ملت است.

وی خطاب به پاسداران سپاه نینوا تاکید کرد: شما مصداق بارز آیه ۲۳ سوره احزاب "وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلًا" بوده و در انتظار جهاد و شهادت هستید، در ادامه راه شهیدانی که بر وعده خودصادق ماندند و به عهد خود با خدا وفا کردند و موجبات آبرو، شرف و کرامت برای ملت عزیز و امت اسلام شدند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: شما پاسداران کسانی هستید که هرگاه آرایش قدرتمند جبهه دشمن را می‌بینید نه تنها هراسی به دل راه نمی‌دهید بلکه قلب‌های شما مطمئن است و بر ایمان شما افزوده می‌شود، ما محصول ۴۳سال تجربه جهاد در میدان‌های سخت، در تنگناها، کمبود‌ها و نابرابری‌ها هستیم.

وی افزود: تجربه گرانسنگ دوران جهاد در مقابل دشمنان خداوند این نکته را منعکس کرد که عنصر ایمان تعیین کننده اصلی میدان‌های نبرد است و دوران دفاع مقدس مثال بارزی از این حقیقت است که سرنوشت میدان را مردانی پاک و با ایمان مشخص کردند.

سلامی ضمن اشاره به حوادث منطقه بیان داشت: ما در سوریه، عراق، یمن و افغانستان به این تجربه رسیدیم که اگر به موقع عمل نکنیم، به سرعت در سنگر‌ها حاضر نباشیم و مقدمات نبرد را از قبل آماده نکرده باشیم دشمن بر ما غلبه کرده، سرزمینمان را ویران و مردم را آواره خواهد کرد و این ارمغان دشمن ماست.

یادگار هشت سال دوران دفاع مقدس در ادامه اذعان داشت: اسلام برای جاری شدن نیاز به حاکمیت دارد و حاکمیت برای بقا نیازمند قدرت و اقتدار است و قوی شدن راه ماست.

وی افزود: شما پاسداران انقلاب اسلامی که برای دفاع از یکدیگر سبقت گرفته و مشتاق جهاد و در آرزوی شهادت هستید، در طول زمان می‌بایست همواره آمادگی جسمانی و رزم خود را بالا نگه دارید.

فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: تهجد، عبادت و قیام جوهر پاسداری است و این شاخصه‌ها در کنار مهارت تکنیکی و آمادگی جسمانی از هر انسانی اسطوره می‌سازد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها