نقدی بر مواضع دختر دیکتاتور معدوم عراق علیه بوش جنایتکار

نقدی بر مواضع دختر دیکتاتور معدوم عراق علیه بوش جنایتکار
شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 15:59

در واکنش به "اشتباه لفظی" جورج بوش، رئیس‌جمهور جنگ‌طلب اسبق آمریکا که در جریان سخنرانی‌اش درباره جنگ اوکراین گفت: "نتیجه، عدم کنترل و تعادل در روسیه و تصمیم مردی برای آغاز یک حمله کاملا غیرقابل توجیه و وحشیانه به عراق است... منظورم اوکراین است"، رغد، دختر صدام گفت: "پدرم او را یک احمق بداخلاق خطاب می‌کرد، او این را به خوبی ثابت کرد... دستان او و پدرش به خون عراقی‌ها آلوده است."

العالم- کشکول

بدیهی است که برخی طرف‌ها رغد صدام را تحت فشار قرار می‌دهند تا هر از گاهی ظاهر شود و درباره مسائل مربوط به عراق اظهارنظر کند؛ کشوری اسلامی که به مدت 4 دهه تحت حاکمیت رژیم صدام بود.

بهتر بود که فرزندان این جنایتکار و دغلباز معدوم دور از انظار بمانند. تاریخ و سابقه صدام و خانواده او به اندازه تاریخ عملکرد بوش پدر و بوش پسر، کثیف ، سیاه و خونین است. این دو بوش به خاطر خدمت به منافع و اهداف اسرائیل و نیز غارت و چپاول ثروت و منابع طبیعی عراق، میلیون‌ها غیرنظامی را به قتل رساندند و صدام و خانواده او نیز میلیون‌ها شهروند عراقی را به خاک و خون کشیدند تا بقای رژیم وحشی‌شان را تضمین کنند.

دختر صدام معدوم می‌گوید که پدرش بوش را "احمق نادان" خطاب می‌کرد؛ صفتی که برازنده خودِ صدام نیز است. به گواه اعضای باقی‌مانده حزب جنایتکار بعث، تمام فجایعی که طی سال‌های اخیر عراق را تسخیر کرده، نتیجه حماقت و نادانی صدام است؛ حماقتی که آمریکا و بوشِ نادان، اسرائیل و رژیم‌های مرتجع عربی از آن به خوبی بهره‌برداری کرده، و سپس صدام را برای حمله به ایران تحریک و تشویق کردند. جنگ صدام با ایران پایان نیافته بود که او به کویت حمله کرد و این جنگ، با محاصره خفه‌کننده علیه ملت عراق پایان یافت.

حماقت و نادانی صدام دلیلی شد که رژیم‌های مرتجع عربی رژیم تروریست و نژادپرست اسرائیل را به رسمیت بشناسند و با آن همزیستی کنند؛ زیرا صدام احمق با لشکرکشی به کشورهای‌شان، ثابت کرد که رژیم آن برای آنها خطرناک‌تر از صهیونیست‌ها است!!

رغد صدام در توییت خود نوشته است: "دست او ( دست بوش) و پدرش به طور بی‌رحمانه به خون عراقی‌ها آلوده شدند". بدون شک این سخن درستی است ولی آیا در قلب صدام و فرزندان او اثری از کوچک‌ترین رحمت بود؟ پاسخ به این سوال را به عراقی‌ها واگذار می‌کنیم.

پربیننده ترین خبرها