عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان:

با سلاح مقاومت از دستاوردهای لبنان حفاظت می کنیم

با سلاح مقاومت از دستاوردهای لبنان حفاظت می کنیم
يکشنبه 1 خرداد 1401 - 20:52

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با تبریک سالروز آزادسازی اراضی لبنان، تاکید کرد که با سلاح مقاومت از دستاوردها، عزت و اراده حفاظت می کنیم.

العالم - لبنان

به نقل از المنار، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آزادسازی اراضی لبنان در ماه می ۲۰۰۰، این کشور را وارد مرحله بازدارندگی کرد و امروز این کشور در برابر دشمن صهیونیستی نیرومندتر و دارای بازدارندگی بیشتری است.

وی تاکید کرد که لبنان تبدیل به قلعه مستحکمی در برابر دشمن صهیونیستی شده است و مقاومت هر روز پیروزی‌های بیشتری را محقق می‌سازد و دشمن صهیونیستی از معادله مقاومت هراس دارد.

شیخ قاووق ادامه داد: مقاومت، معادله نزاع عربی – اسرائیلی را تغییر داد و لبنان را در زمینه حفظ هویت مزارع شعبا، تپه‌های کفرشوبا و پایبندی به حق خود در مسیر حفظ منابع نفتی و گازی در دریا در موضع قدرت قرار داد.

عضو شورای مرکز حزب الله با تاکید بر حفظ سلاح مقاومت و تقویت و توسعه آن گفت: سلاحی که باید برچیده شود، سلاح فته است و نه سلاح مقاومت.

وی اظهار داشت: ما در مقابل دو پروژه قرار داریم، نخست پروژه‌ای که می‌خواهد لبنان را وارد فتنه و جنگ داخلی کند و دوم پژوه نجات لبنان از بحران هاست و ما در تلاش برای کاستن از مشکلات مردم لبنان هستیم، اما پژوه طرف مقابل ویرانگر است و می‌خواهد کشور را به شرایط سال ۱۹۷۵ بازگرداند.

وی با بیان اینکه بحران ادامه دارد و هر روز بحران‌های اقتصادی تشدید می‌شود، افزود: وظیفه ملی، اخلاقی و انسانی ما این است که کشور و مردم را از بحران‌های پی در پی نجات دهیم و نه اینکه به دنبال تحریک و بی ثباتی و کشاندن کشور به فتنه‌های داخلی باشیم.

شیخ قاووق با بیان اینکه برخی به دنبال طولانی شدن بحران‌ها هستند، عنوان کرد: آمریکا و عربستان از حملات علیه مقاومت حمایت مالی می‌کنند و منتظر دور شدن مردم از مقاومت و کاندیداهای حزب الله بودند، ولی نتایج نشان داد که حزب الله بیشترین محبوبیت را در لبنان دارد و برغم همه اقدامات تحریک آمیز، دروغ پردازی‌ها و تحریف‌ها، ما محبوبتر شدیم و حمایت‌ها از سید حسن نصرالله رهبر مقاومت بیشتر شد.

مهر

پربیننده ترین خبرها